امام جمعه اراک: نهضت خمینی احیاگر اسلام و ارزش‌های انسانی است امام جمعه اراک: نهضت خمینی احیاگر اسلام و ارزش‌های انسانی است امام جمعه اراک: نهضت خمینی احیاگر اسلام و ارزش‌های انسانی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امام جمعه اراک: نهضت خمینی احیاگر اسلام و ارزش‌های انسانی است امام جمعه اراک: نهضت خمینی احیاگر اسلام و ارزش‌های انسانی است امام جمعه اراک: نهضت خمینی احیاگر اسلام و ارزش‌های انسانی است امام جمعه اراک: نهضت خمینی احیاگر اسلام و ارزش‌های انسانی است امام جمعه اراک: نهضت خمینی احیاگر اسلام و ارزش‌های انسانی است

امام جمعه اراک: نهضت خمینی احیاگر اسلام و ارزش‌های انسانی است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نهضت امام خمینی(ره) احیاگر اسلام و ارزش‌های انسانی است و مسیر تاریخ بشریت را تغییر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیت‌الله "قربانعلی دری نجف‌آبادی" امروز پنجشنبه (27 شهریورماه) در دیدار با عوامل ساخت فیلم مستند امام خمینی(ره)، افزود: امام راحل در برابر دیکتاتوری و امپراطوری شرق و غرب که بر عالم حکمفرما بود، ایستاد و نظام اسلامی را  به پیروزی رساند. 
وی ادامه داد: امام خمینی (ره) تنها برای رضای خدا و نجات مردم از ظلم، استبداد و طاغوت قیام کرد و به همین خاطر در دنیا چهره ای ماندگار شد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: اندیشه های امام (ره) باید به نحو شایسته به نسل جوان منتقل شود و جامعه اکنون  بیش از هر زمان دیگر نیازمند آن است.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی تاکید کرد: ساخت فیلم مستند امام خمینی(ره) باید با بیان تمامی دوران زندگی ایشان در کمره خمین، تحصیل در حوزه‌های علمیه اراک و قم، زندگی در ترکیه، نجف، فرانسه و تهران همراه باشد که این مهم مستلزم مطالعه دقیق ابعاد زندگی و شخصیت وی است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: ساخت فیلم مستند زندگی امام خمینی(ره) اقدام شایسته‌ای است که تمامی دستگاه‌ها حتی در سطح ملی به خصوص صدا و سیمای مرکز باید برای تهیه آن مشارکت گسترده داشته باشند.
وی افزود: نسل جوان آن چنان که باید با ابعاد شخصیتی و اهداف نهضت امام خمینی(ره) آشنا نیستند و باید ساخت مستند امام خمینی(ره) به گونه‌ای تدوین شود که به یک مرجع در معرفی شخصیت این رهبر دینی در جامعه تبدیل شود.
امام خمینی(ره) در یکم مهرماه ۱۲۸۱ در خمین متولد و در ۱۴ خرداد ۱۴۶۸ چشم از جهان فرو بست. 


| شناسه مطلب: 102567




مستند امام خمینی



نظرات کاربران