نماز جمعه در مسجد الاقصی با حضور هزاران فلسطینی اقامه شد نماز جمعه در مسجد الاقصی با حضور هزاران فلسطینی اقامه شد نماز جمعه در مسجد الاقصی با حضور هزاران فلسطینی اقامه شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نماز جمعه در مسجد الاقصی با حضور هزاران فلسطینی اقامه شد نماز جمعه در مسجد الاقصی با حضور هزاران فلسطینی اقامه شد نماز جمعه در مسجد الاقصی با حضور هزاران فلسطینی اقامه شد نماز جمعه در مسجد الاقصی با حضور هزاران فلسطینی اقامه شد نماز جمعه در مسجد الاقصی با حضور هزاران فلسطینی اقامه شد

نماز جمعه در مسجد الاقصی با حضور هزاران فلسطینی اقامه شد

در جریان برگزاری نماز جمعه در مسجد الاقصی که با حضور هزاران فلسطینی برپا شد، 6 تن از اهالی بیت المقدس بازداشت شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، نماز جمعه این هفته در مسجد الاقصی با حضور هزاران فلسطینی برگزار شد و نظامیان صهیونیست در همین رابطه 6 تن از اهالی بیت المقدس را بازداشت کردند.

این افراد در مسجد الاقصی و ورودی های آن دستگیر شدند.

حزب التحریر در پایان نماز جمعه، تجمعی را در اعتراض به توافق اخیر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی برگزار کرد.

نماز گزاران پلاکاردی در دست داشت که در آن، کشورهای عادی کننده روابط با رژیم صهیونیستی خائن توصیف شده بودند.

این نخستین نماز جمعه مسجد الاقصی است که پس از امضای توافق سازش امارات متحده عربی و بحرین با رژیم صهیونیستی، برگزار می شود.

قرارداد سازش میان امارات متحده عربی و بحرین با رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب گذشته در واشنگتن در حضور ترامپ رییس جمهوری آمریکا به صورت رسمی امضا شد.

رژیم صهیونیستی با امارات متحده عربی و بحرین روابط خود را عادی کرده و این دو کشور به همراه عربستان به هواپیماهای رژیم اسرائیل اجازه دادند که از حریم هوایی آنها استفاده کنند؛ مساله‌ای که بسیاری آن را خیانت به آرمان ملت فلسطین خواندند.

به دنبال آغاز روابط رسمی میان ابوظبی و منامه با تل‌آویو، تماس‌ها و دیدارهای زیادی در روزهای اخیر میان دو طرف انجام شد که واکنش شدید مردم برخی کشورهای منطقه از جمله فلسطینی‌ها را به دنبال داشت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران