گره زدن انتخابات ایران و آمریکا، نقشه شوم دشمنان است گره زدن انتخابات ایران و آمریکا، نقشه شوم دشمنان است گره زدن انتخابات ایران و آمریکا، نقشه شوم دشمنان است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
گره زدن انتخابات ایران و آمریکا، نقشه شوم دشمنان است گره زدن انتخابات ایران و آمریکا، نقشه شوم دشمنان است گره زدن انتخابات ایران و آمریکا، نقشه شوم دشمنان است گره زدن انتخابات ایران و آمریکا، نقشه شوم دشمنان است گره زدن انتخابات ایران و آمریکا، نقشه شوم دشمنان است

گره زدن انتخابات ایران و آمریکا، نقشه شوم دشمنان است

امام جمعه رشت، با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با ملت ایران، گفت: دشمنان می خواهند پل ارتباطی بین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و ایران ایجاد کنند تا به خیال خام خودشان با این نقشه شوم یک همسویی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور رخ دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیت الله رسول فلاحتی، امام جمعه رشت(۲۸ شهریورماه) در خطبه های نماز جمعه این شهر، با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس دستاوردهای فراوانی برای جمهوری اسلامی داشت و مقاومت ملت ایران و شجاعت و فداکاری و شهادت رزمندگان به انقلاب و نظام عزت بخشید.


وی دفاع مقدس را نشان دهنده شکست توطئه های استکبار جهانی در مقابل جمهوری اسلامی دانست و افزود: جهانیان در مقابل رشادت ها و از خود گذشتگی ها و ایثارگری های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس سر تعظیم فرود آوردند.


نماینده ولی فقیه در گیلان جبهه مقاومت را ادامه دهنده دفاع مقدس دانست و گفت: دفاع مقدس جنگ تمام عیار حق و باطل و توحید و کفر بود و رزمندگان ما با دستان خالی، اما اراده های پولادین جهانیان را خیره کردند و موجب عزت و اقتدار و بازدارندگی ایران در برابر دشمنان متجاوز شدند.


امام جمعه رشت با بیان اینکه در دوران دفاع مقس همه اقوام و ادیان ایرانی در کنار یکدیگر از تمامیت ارضی کشور در برابر دشمنان دفاع کردند، گفت: دفاع مقدس اوج ولایتمداری ملت ایران را ثابت کرد و رزمندگان اسلام با مقاومت و ایستادگی و پیروی محض از امام خمینی(ره) به پیروزی رسیدند.


وی یکی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس را توسعه صنعت دفاعی ایران دانست و تصریح کرد: امروز در عرصه دفاع از کشور به هیچ ابرقدرتی وابسته نیستیم و در دل دشمنان هراس ایجاد می کنیم؛ لذا استکبار جهانی شیوه مقابله خود با جمهوری اسلامی را تغییر داده و وارد میدان های سیاسی و فرهنگی و اقتصادی شده است، زیرا می داند در میدان نظامی کاری از پیش نمی برد.


آیت الله فلاحتی، با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با ملت ایران، بیان کرد: آمریکا به کمک هم پیمانانش در طول چهل سال گذشته هر توطئه ای را علیه جمهوری اسلامی پیاده سازی کرده و با ناکامی مواجه شده است لذا دشمنان اکنون می خواهند پل ارتباطی بین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و ایران ایجاد کنند و منتخبان دو کشور را گره بزنند تا به خیال خام خودشان با این نقشه شوم یک همسویی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور رخ دهد و متاسفانه عده ای همچنان گمان می کنند آنان می توانند اقتصاد ایران را سامان دهند.


وی با بیان اینکه شعار «مرگ بر آمریکا» امروز توسط خود آمریکایی ها سر داده می شود، گفت: دولت آمریکا نه تنها برای سایر ملت ها، بلکه برای مردم خودش دلسوز نیست و هر کدام از روسای جمهور این کشور در جنایتکاری مانند یکدیگر هستند و نفعی برای ایران نخواهند داشت.


نماینده ولی فقیه در گیلان ادامه داد: آمریکا دیگر آمریکای سابق نیست و این حقیقت را می توان در ایجاد روابط ذلت بار با دولت های سست عنصری همچون امارات و بحرین مشاهده کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران