امام جمعه خرمشهر: مرز شلمچه به روی زایران اربعین بسته است امام جمعه خرمشهر: مرز شلمچه به روی زایران اربعین بسته است امام جمعه خرمشهر: مرز شلمچه به روی زایران اربعین بسته است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امام جمعه خرمشهر: مرز شلمچه به روی زایران اربعین بسته است امام جمعه خرمشهر: مرز شلمچه به روی زایران اربعین بسته است امام جمعه خرمشهر: مرز شلمچه به روی زایران اربعین بسته است امام جمعه خرمشهر: مرز شلمچه به روی زایران اربعین بسته است امام جمعه خرمشهر: مرز شلمچه به روی زایران اربعین بسته است

امام جمعه خرمشهر: مرز شلمچه به روی زایران اربعین بسته است

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه مرز بین‌المللی شلمچه به روی زایران اربعین حسینی بسته است، گفت: عاشقان حسینی برای شرکت در پیاده روی اربعین به مرز شلمچه مراجعه نکنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام محمدجواد عادل‌پور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته مسجدجامع خرمشهر بیان کرد: با اعلام ستاد ملی کرونا و دولت دوست عراق امسال آیین راهپیمایی اربعین حسینی را نخواهیم داشت و ورود به این کشور ممنوع است لذا از همه مردم سراسر کشور تقاضا داریم که به خرمشهر و مرز شلمچه سفر نکنند.


وی افزود: خیلی از مشتاقان حسینی دوست دارند که این آیین برگزار شود ولی راه بسته است و ما از همه مردم سراسر کشور درخواست می‌کنیم که به سمت مرز شلمچه حرکت نکنند.


حجت‌الاسلام عادل‌پور با بیان اینکه نخستین کشوری که مشوق حرکت پیاده‌روی اربعین حسینی بود جمهوری اسلامی است، گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، حرکت عظیم پیاده روی اربعین، در طول تاریخ بی نظیر بوده است و دولت جمهوری اسلامی و عراق خواهان انجام این حرکت هستند اما امسال به خاطر شیوع ویروس منحوس کرونا متاسفانه این آیین برگزار نمی‌شود.


وی پیاده‌روی اربعین حسینی را یکی از مولفه‌های قدرت بیان کرد و افزود: جمهوری اسلامی در رابطه با پیاده‌روی اربعین حسینی سرمایه‌گذاری می‌کند و به خاطر همین حرکت ایران اسلامی کمر دشمنان را خواهد شکست.


امام جمعه خرمشهر ادامه داد: طبق شنیده ها دشمن قصد دارد از وضعیت منع ورود زایران ایرانی به عراق ناشی از شیوع کرونا، سوء استفاده کند و تمام تلاش خود را برای تبدیل این فرصت به تهدید به کار گرفته‌ است.


حجت‌الاسلام عادل‌پور همچنین گفت: آمار مبتلایان به کرونا بالا است و دلیل آن رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی است و با عادی قلمداد کردن وضعیت باعث از دست دادن عزیزان خود خواهیم شد.


 




نظرات کاربران