امام جمعه کرمان:
تمام توان خود را برای برگزاری روز اربعین در داخل کشور بکار گیرید

امام جمعه کرمان در دیدار مسئول دفتر نمایندگی بعثه در این استان اظهار داشت: تمام توان خود را برای برگزاری روز اربعین در داخل کشور بکار گیرید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام حسین سازندگی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کرمان با حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر کرمان دیدار و درباره آیین اربعین حسینی گفتگو کرد. 


در این دیدار امام جمعه شهر کرمان اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال شرایط به نحوی است که  زائران ایرانی از نعمت حضور در پیاده روی اربعین محروم شده اند تمام سعی خود را در داخل بکار بگیرید و برنامه های ویژه ای برای روز اربعین برگزار کنید.  
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی کمیته ای را برای  برنامه های روز اربعین تشکیل خواهد داد، ابراز امیدواری کرد که امسال در سایه وحدت رویه در استان کرمان از موازی کاری در خصوص آیین اربعین جلوگیری شود.
وی به نزدیک شدن سالگرد شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت:  ستادی برای این مراسم در حال تشکیل شدن است و ان شاءالله با برگزاری این مراسم دین کوچکی را نسبت به این شهید والامقام ادا نماییم.
بر پایه این گزارش، در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام سازندگی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کرمان گزارشی از فعالیتهای این مجموعه در خصوص مراسم اربعین ارائه کرد و خواستار انتقال  مطالب لازم دراین خصوص به ائمه جمعه سراسر استان شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران