نفرات برتر مسابقات قرآن کریم استان مرکزی معرفی شدند نفرات برتر مسابقات قرآن کریم استان مرکزی معرفی شدند نفرات برتر مسابقات قرآن کریم استان مرکزی معرفی شدند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نفرات برتر مسابقات قرآن کریم استان مرکزی معرفی شدند نفرات برتر مسابقات قرآن کریم استان مرکزی معرفی شدند نفرات برتر مسابقات قرآن کریم استان مرکزی معرفی شدند نفرات برتر مسابقات قرآن کریم استان مرکزی معرفی شدند نفرات برتر مسابقات قرآن کریم استان مرکزی معرفی شدند

نفرات برتر مسابقات قرآن کریم استان مرکزی معرفی شدند

چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه استان مرکزی (مرحله استانی) شامگاه جمعه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در این دوره از مسابقات که در آستان مقدس امامزاده محمدعابد(ع) اراک برگزار شد، ۸۵ شرکت کننده خواهر و ۶۷ برادر در رشته‌های حفظ، تحقیق، ترتیل، اذان، دعاخوانی و هم‌سُرایی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در پایان این مسابقات و در بخش خواهران فهیمه جفرسته از اراک در رشته حفظ کل، شیما مهرآبادی از اراک در رشته حفظ ۲۰ جزء، سمیه محمدی از اراک در رشته حفظ ۱۰ جزء و کبری کرمی از ساوه در رشته پنج جزء عنوان‌های برتر را به‌دست آوردند.
محدثه کرمی، شیما احمدی و ملیحه شمسی‌پور هر سه شرکت کننده از اراک در رشته‌های ترتیل و تحقیق و تفسیر قرآن کریم بخش خواهران عنوان‌های نخست را به‌دست آوردند.
در بخش برادران این دوره از مسابقات نیز ابوالفضل صفری، حسن یعقوبی و رضا محسن آبادی هر سه شرکت کننده از اراک در رشته حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء و حفظ ۱۰ جزء و امیر محمد رفیعی از دلیجان در رشته حفظ پنج جزء رتبه‌های نخست را از آن خود کردند.
ابوالفضل خلیلی از خمین در رشته ترتیل، محمدرضا عسگری از اراک در رشته تحقیق، هادی آشتیانی در رشته اذان و مسعود اکبری از اراک در رشته تفسیر قرآن کریم عنوان‌های برتر را به‌دست آوردند.
بیش از پنج‌هزار موقوفه در استان مرکزی به ثبت رسیده که نیات حدود نیمی از این موقوفات قرآنی است.


| شناسه مطلب: 102587







نظرات کاربران