اجرای طرح زیارت نیابتی در ایام اربعین حسینی

همزمان با ایام اربعین حسینی ، ستاد بازسازی عتبات عالیات طرح زیارت و روضه نیابتی را به نیابت از مشتاقان و دلدادگان سیدالشهداء (ع) اجرا می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، محمد جلال مآب رییس کمیته اسکان ، تغذیه و مشارکت های مردمی ستاد مرکزی اربعین با اعلام این خبر گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از ورود زائران خارجی به عراق این برنامه از 10 تا 25 صفر اجرایی می شود .


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات اظهار کرد: نام نویسی از مشتاقان از طریق سایت ستاد بازسازی عتبات عالیات آغاز شده و قرار است به کمک دوستان و همکارانی که در عراق داریم به نیابت از افرادی که نذر روضه یا زیارت برای ایام اربعین دارند این نذورات را ادا کنند.


جلال مآب ادامه داد: انجام فرایض زیارتی اربعین حسینی به نیابت از مشتاقان و دلدادگان حضرت سیدالشهداء (ع) شامل زیارت و نماز زیارتی امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) ، زیارت اربعین حسینی، قرائت زیارت عاشورا  و روضه مظلومیت شهدای کربلا  از برنامه های در نظر گرفته شده است.


وی بیان داشت: علاقه مندان و مشتاقان به حضور در این طرح برای بهره مندی از فیض زیارت می توانند، با ارسال  نام و نام خانوادگی ، شماره همراه و نیت مورد نظر از طریق وب سایت ستاد بازسازی عتبات به آدرس : www.atabat.org ، صفحات شبکه های اجتماعی ستاد به آدرس : atabat_org ،  ارسال پیامک به شماره 09398239638 و یا ارسال رایانامه به آدرس ziarat@atabat.org نام نویسی کنند.
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات همچنین از همکاری رادیو زیارت و رادیو اربعین در اجرای این طرح خبر داد و گفت: در قالب برنامه هایی زیارت نیابتی با کمک این دو رادیو  اجرایی می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران