اجرای طرح زیارت نیابتی در ایام اربعین حسینی اجرای طرح زیارت نیابتی در ایام اربعین حسینی اجرای طرح زیارت نیابتی در ایام اربعین حسینی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اجرای طرح زیارت نیابتی در ایام اربعین حسینی اجرای طرح زیارت نیابتی در ایام اربعین حسینی اجرای طرح زیارت نیابتی در ایام اربعین حسینی اجرای طرح زیارت نیابتی در ایام اربعین حسینی اجرای طرح زیارت نیابتی در ایام اربعین حسینی

اجرای طرح زیارت نیابتی در ایام اربعین حسینی

همزمان با ایام اربعین حسینی ، ستاد بازسازی عتبات عالیات طرح زیارت و روضه نیابتی را به نیابت از مشتاقان و دلدادگان سیدالشهداء (ع) اجرا می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، محمد جلال مآب رییس کمیته اسکان ، تغذیه و مشارکت های مردمی ستاد مرکزی اربعین با اعلام این خبر گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از ورود زائران خارجی به عراق این برنامه از 10 تا 25 صفر اجرایی می شود .


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات اظهار کرد: نام نویسی از مشتاقان از طریق سایت ستاد بازسازی عتبات عالیات آغاز شده و قرار است به کمک دوستان و همکارانی که در عراق داریم به نیابت از افرادی که نذر روضه یا زیارت برای ایام اربعین دارند این نذورات را ادا کنند.


جلال مآب ادامه داد: انجام فرایض زیارتی اربعین حسینی به نیابت از مشتاقان و دلدادگان حضرت سیدالشهداء (ع) شامل زیارت و نماز زیارتی امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) ، زیارت اربعین حسینی، قرائت زیارت عاشورا  و روضه مظلومیت شهدای کربلا  از برنامه های در نظر گرفته شده است.


وی بیان داشت: علاقه مندان و مشتاقان به حضور در این طرح برای بهره مندی از فیض زیارت می توانند، با ارسال  نام و نام خانوادگی ، شماره همراه و نیت مورد نظر از طریق وب سایت ستاد بازسازی عتبات به آدرس : www.atabat.org ، صفحات شبکه های اجتماعی ستاد به آدرس : atabat_org ،  ارسال پیامک به شماره 09398239638 و یا ارسال رایانامه به آدرس ziarat@atabat.org نام نویسی کنند.
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات همچنین از همکاری رادیو زیارت و رادیو اربعین در اجرای این طرح خبر داد و گفت: در قالب برنامه هایی زیارت نیابتی با کمک این دو رادیو  اجرایی می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران