توصیه رهبر انقلاب به عشاق حسینی برای اربعین امسال توصیه رهبر انقلاب به عشاق حسینی برای اربعین امسال توصیه رهبر انقلاب به عشاق حسینی برای اربعین امسال بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
توصیه رهبر انقلاب به عشاق حسینی برای اربعین امسال توصیه رهبر انقلاب به عشاق حسینی برای اربعین امسال توصیه رهبر انقلاب به عشاق حسینی برای اربعین امسال توصیه رهبر انقلاب به عشاق حسینی برای اربعین امسال توصیه رهبر انقلاب به عشاق حسینی برای اربعین امسال

توصیه رهبر انقلاب به عشاق حسینی برای اربعین امسال

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: روز اربعین همه در منازل، دو سه زیارت مهم را که وارد است بخوانند و نزد امام حسین(ع) شکوه کنند که ما دلمان می‌خواست بیاییم ولی نشد، تا ایشان نظری بکنند.

رهبر معظّم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، صبح امروز در مراسم تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، در خصوص پیاده‌روی اربعین حسینی تصریح کردند: رفتن به پیاده‌روی اربعین فقط متوقف به صلاحدید ستاد ملی مبارزه با کروناست.اگر گفتند نه، که تا الان گفته‌اند نه؛ همه باید تابع و تسلیم باشند.


ایشان افزودند: اینکه بلند شویم برویم لب مرز که اظهار ارادت کنیم، نه، از داخل خانه ابراز ارادت کنیم. روز اربعین همه بنشینند در منازل و دو سه زیارت مهم را که وارد است با توجه بخوانند و نزد امام حسین(ع) شکوه کنند و بگویند که ما دلمان می‌خواست بیاییم ولی نشد، تا ایشان نظری بکنند.


حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: کرونا را دست کم نگیرید. اینکه روزی ۱۵۰ هم وطن از دست بروند، این چیز کوچکی است؟ بعضی‌ها ارزیابی مناسبی ندارند از این قضیه. فرض کنید هر دو روز یک بار یک هواپیمای ۳۰۰ نفره سقوط کند و همه بمیرند! این چیز کمی است؟ ما هر روزی ۱۵۰ نفر، ۱۴۰ نفر، ۱۷۰ نفر متوفی داشته باشیم، این چیز کمی است؟


ایشان افزودند: علاج هم دست خودمان است. خوب مسئولین که می‌بینید دارند خودشان را واقعا فدا می‌کنند از پزشک از پرستار و از مدیر و ... دائم دارند تلاش می‌کنند کار میکنند. ما مردم بایستی به وظایفمان عمل کنیم. این فاصله اجتماعی، این ماسک، این دستوراتی که داده می‌شود، این شستشوی دست، این کارهای لازمی است که باید انجام بگیرد.



 




نظرات کاربران