میدان امام حسین(ع) تهران میزبان سه‌ساله‌های حسینی

همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت حضرت رقیه(س)، همایش سه‌ساله‌های حسینی با رعایت کامل پروتکل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در میدان امام حسین(ع) تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت حضرت رقیه(س)، همایش سه‌ساله‌های حسینی با همکاری سازمان بسیج شهرداری تهران، هیئت رزمندگان اسلام، سازمان بسیج رسانه، بسیج اصناف و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با رعایت کامل پروتکل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود.


این همایش فردا چهارشنبه (دوم مهرماه) از ساعت ۱۶  با حضور تعداد محدود و نمادین کودکان و مادران، همزمان با سراسر کشور در میدان امام حسین(ع) تهران برگزار می‌شود.


در این همایش حجت‌الاسلام فلاح، استاد حوزه کودک به اجرای برنامه‌های متنوع کودکانه پرداخته و در ادامه مراسم عزاداری شهادت سه‌ساله دشت کربلا، با نوحه‌سرایی مداح نوجوان برپا خواهد شد.


این مراسم هرساله همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه(س) برگزار می‌شود و تعداد زیادی از نونهالان و نوجوانان همراه با والدین خود در این همایش معنوی شرکت کرده و به عزاداری می‌پردازند؛ دختران خردسال نیز هم‌نوا با دختر سه ساله امام حسین(ع) اشک ماتم می‌ریزند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران