آیت الله ممدوحی دعوت حق را لبیک گفت آیت الله ممدوحی دعوت حق را لبیک گفت آیت الله ممدوحی دعوت حق را لبیک گفت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آیت الله ممدوحی دعوت حق را لبیک گفت آیت الله ممدوحی دعوت حق را لبیک گفت آیت الله ممدوحی دعوت حق را لبیک گفت آیت الله ممدوحی دعوت حق را لبیک گفت آیت الله ممدوحی دعوت حق را لبیک گفت

آیت الله ممدوحی دعوت حق را لبیک گفت

آیت الله ممدوحی، عضو جامعه مدرسین قم و نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری دار فانی را وداع گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیت الله ممدوحی، نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، شامگاه سه شنبه، اول مهرماه، به دلیل ابتلا به سرطان دارفانی را وداع گفت. وی پیش از این چندبار به دلیل این عارضه در بیمارستان بستری شده بود. 
در ادامه گفت وگویی که پایگاه اطلاع رسانی حج مدتی قبل با این عالم فرزانه و فرهیخته انجام داده بود، بازنشر می شود: 


حج فرصتی برای نزدیک شدن به قله های معنویت است


آیت الله حسن ممدوحی، عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج با اشاره به آثار فردی و اجتماعی حج گفت: در کنار عبادات دیگر، حج هم در خودسازی و وحدت هرچه بیشتر مسلمانان تاثیر فراوانی دارد.
وی بیان اینکه حج فریضه ای است که به انسان معنویت می بخشد، گفت: در پرتو حضور در سرزمین وحی و انجام اعمال حج انسان می تواند خود را به قله های معنویت نزدیک تر کند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: در قرآن کریم آیات مختلفی به این فریضه توجه کرده است و این مسئله نشان می دهد، حج نقش مهمی در زندگی فردی و اجتماعی انسان دارد.
عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: در پرتو حج انسان می تواند ایمان قوی تری داشته باشد و خود را برای زندگی معنوی تر و الهی تر آماده کند؛ البته در این راه انسان باید از همه فرصتهای این سفر معنوی استفاده کند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه یکی از کارکردهای حج تمرین برادری است، گفت: وحدت امت اسلامی یکی از مهمترین مسائل و دغدغه ها است؛ حج کنگره ای از همه سلیقه ها و مذاهب اسلامی است که نقش مهمی در مقابله با توطئه های دشمنان دارد.
عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: حج موجب تقویت اتحاد امت اسلامی می شود و مسلمانان از نزدیک با یکدیگر آشنا شده و به یکدیگر محبت می ورزند.


| شناسه مطلب: 102660




آیت الله ممدوحی



نظرات کاربران