پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در پی درگذشت خانم بهشتی

حجت الاسلام والمسلمین نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در پیامی درگذشت حاجیه خانم بهشتی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در پیامی درگذشت سرکارحاجیه خانم بهشتی عضو  هیئت امنا و مدیر گروه رشته حج و تبلیغ جامعه الزهرا (علیهاالسلام) را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:


 


بسم الله الرحمن الرحیم


العُلَماءُ باقونَ ما بَقِیَ الدَّهرُ ، أعیانُهُم مَفقودَةٌ و أمثالُهُم فِی القُلوبِ مَوجودَةٌ


ارتحال عضو محترم هیئت امنا ، مدیر گروه رشته حج و تبلیغ جامعه الزهرا (علیهاالسلام) و استاد دانشگاه و سطوح عالی حوزه علمیه خواهران مرحومه مغفوره سرکارحاجیه خانم بهشتی (رحمة الله تعالی علیها) موجب  تأسف گردید.


این بانوی فرهیخته همواره برای اعتلای کشور و فرهنگ دینی در مجامع مختلف تلاش می کرد و بویژه بعنوان معینه در راهنمایی زائرین خانه خدا با بعثه مقام معظم رهبری همکاری داشت.


اینجانب فقدان این بانوی باتقوا و فاضله ، که عمر خود را در راه  تبلیغ و ترویج دین و دانش دینی به پایان رساند به اهالی علم و فرهنگ، همکاران و شاگردان ، خانواده معزز وی بویژه همسر محترمشان جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ محمد علی برکتین تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان، غفران و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم. إِنَّهُ بِعِبَادِهِ رَئوف.


سید عبدالفتاح نواب


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت




مطالب مرتبط

نظرات کاربران