آماده سازی شبستان های صحن حضرت فاطمه (س) برای ایام اربعین آماده سازی شبستان های صحن حضرت فاطمه (س) برای ایام اربعین آماده سازی شبستان های صحن حضرت فاطمه (س) برای ایام اربعین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آماده سازی شبستان های صحن حضرت فاطمه (س) برای ایام اربعین آماده سازی شبستان های صحن حضرت فاطمه (س) برای ایام اربعین آماده سازی شبستان های صحن حضرت فاطمه (س) برای ایام اربعین آماده سازی شبستان های صحن حضرت فاطمه (س) برای ایام اربعین آماده سازی شبستان های صحن حضرت فاطمه (س) برای ایام اربعین

آماده سازی شبستان های صحن حضرت فاطمه (س) برای ایام اربعین

خادمان بخش خدمات آستان علوی شبستان های صحن حضرت فاطمه زهرا (س) را برای استقبال و پذیرایی از زائران در ایام راهپیمایی اربعین حسینی مهیا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، در آستانه فرا رسیدن ایام راهپیمایی اربعین حسینی خادمان بخش خدمات آستان علوی صحن و سرای بارگاه مطهر علوی و شبستان های صحن حضرت فاطمه زهرا (س) را به منظور استقبال و پذیرایی از زائران این ایام مهیا کردند.


حیدر العیساوی معاون رئیس بخش خدمات در این رابطه اظهار داشت: با توجه به مساحت بزرگ شبستان های صحن حضرت فاطمه (س) که بیش از 20 هزار متر مربع و در سه طبقه می باشد این مکان مهمترین و بزرگترین بخش استقرار و استراحت زائران در ایام اربعین حسینی به شمار می رود که ظرفیت 8 هزار زائر را داراست.


العیساوی افزود: اماکن استراحت زائران در صحن حضرت فاطمه (س) با فرش و دستگاه های آب سردکن و سیستم تهویه مجهز شده است و همزمان با روز 10 ماه صفر آماده استقبال از زائران عزیز در این مکان خواهیم بود.


گفتنی است نیروهای بخش بهداشت و درمان آستان در ایام اربعین این اماکن را به صورت مستمر و دوره ای ضدعفونی و گندزدایی خواهند کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران