تولید خودروی برقی توسط آستان علوی تولید خودروی برقی توسط آستان علوی تولید خودروی برقی توسط آستان علوی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تولید خودروی برقی توسط آستان علوی تولید خودروی برقی توسط آستان علوی تولید خودروی برقی توسط آستان علوی تولید خودروی برقی توسط آستان علوی تولید خودروی برقی توسط آستان علوی

تولید خودروی برقی توسط آستان علوی

با تلاش خادمان بخش مکانیک آستان علوی برای نخستین بار چند دستگاه خودروی برقی جهت حمل ونقل زائران کهنسال و ناتوان جسمی در خیابان های اطراف حرم مطهر تولید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، بخش مکانیک آستان علوی از تولید چند دستگاه خودروی برقی برای حمل و نقل زائران سالمند و ناتوان جسمی در خیابان های اطراف حرم مطهر خبر داد.


مهندس ثائر حمید رئیس بخش مکانیک آستان علوی در این باره اظهار داشت: به دستور تولیت و برای رفاه حال زائران سالمند و عزیزانی که ناتوانی جسمی دارند چند دستگاه خودروی برقی برای حمل و نقل این عزیزان در فضای حرم مطهر و خیابان های اطراف آن تولید شده است.


وی افزود: در گذشته خودروهای مشابه برقی از کشور چین وارد می شد اما روند تولید این خودروها که از کیفیت بالایی نیز برخوردارند توسط نیروهای متخصص عراقی انجام شده است و برای نخستین بار در عراق و عتبات عالیات انجام می شود.


ثائر حمید گفت: هر خودرو تولیدی ظرفیت چهار ویلچر را دارد و در روند طراحی و ساخت بدنه و شاسی آن سعی شده است که قدرت و کیفیت آن از خودروهای مشابه خارجی بیشتر باشد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران