راه‌اندازی اپلیکیشن حج عمره از سوی وزارت حج عربستان راه‌اندازی اپلیکیشن حج عمره از سوی وزارت حج عربستان راه‌اندازی اپلیکیشن حج عمره از سوی وزارت حج عربستان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
راه‌اندازی اپلیکیشن حج عمره از سوی وزارت حج عربستان راه‌اندازی اپلیکیشن حج عمره از سوی وزارت حج عربستان راه‌اندازی اپلیکیشن حج عمره از سوی وزارت حج عربستان راه‌اندازی اپلیکیشن حج عمره از سوی وزارت حج عربستان راه‌اندازی اپلیکیشن حج عمره از سوی وزارت حج عربستان

راه‌اندازی اپلیکیشن حج عمره از سوی وزارت حج عربستان

وزارت حج عربستان امروز اپلیکیشنی را برای ثبت‌نام و انجام مناسک حج عمره راه‌اندازی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، الخلیج تودی نوشت: پس از اعلام تصمیم عربستان برای اجازه برگزاری محدود عمره، وزارت حج این کشور اپلیکیشنی را برای انجام فرآیند زیارت خانه خدا راه‌اندازی کرد.



این اپلیکیشن که « Umrah » یا «اعتمرنا» نام دارد یک هفته پیش از آغاز مرحله نخست عمره امسال که طی آن شهروندان عربستان و خارجی‌های مقیم این کشور اجازه انجام حج عمره را پیدا می‌کنند، راه‌اندازی شده است. قرار است این مرحله  از روز یکشنبه ۴ اکتبر (۱۳ مهر) با ۶ هزار زائر آغاز شود که این تعداد، رعایت مسائل بهداشتی و پیشگیری از کرونا را تسهیل می‌کند.
 
به گفته وزارت حج عربستان کلیه مراحل عمره از فرآیند ورود و زمان‌بندی انجام مناسک، تا رزرو خدمات برای زائران از طریق این اپلیکیشن که با همکاری وزارت فن‌آوری اطلاعات و هوش مصنوعی عربستان تولید شده است انجام خواهد شد.
 
بنابر اعلام وزارت حج عربستان، عمره امسال در چهار مرحله با رعایت اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی، برای پیشگیری از شیوع کرونا انجام می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران