نشست مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین و  صدا وسیمای استان یزد نشست مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین و  صدا وسیمای استان یزد نشست مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین و  صدا وسیمای استان یزد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نشست مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین و  صدا وسیمای استان یزد نشست مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین و  صدا وسیمای استان یزد نشست مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین و  صدا وسیمای استان یزد نشست مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین و  صدا وسیمای استان یزد نشست مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین و  صدا وسیمای استان یزد

نشست مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین و صدا وسیمای استان یزد

در نشست مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین و صدا وسیمای استان یزد در خصوص فعالیت های فرهنگی و آموزشی و استفاده از ظرفیت رسانه ملی در موسم اربعین هماهنگی و تبادل نظر شد.

در این نشست حجت الاسلام علی حبیبیان، با بیان اهمیت اربعین و تشریح وضعیت کنونی و ممنوعیت اعزام زائرین به عتبات، بر لزوم اطلاع رسانی در این خصوص در صدا وسیما تاکید کرد.


مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین استان یزد افزود: صدا وسیما می تواند با تهیه و پخش برنامه های متنوع، این خلاء را تا حدودی برطرف کند و به تسکین و آرامش روحی مشتاقان زیارت اربعین کمک نماید.


در ادامه این نشست مدیر حج و زیارت و مدیرکل صدا و سیمای استان یزد نکاتی را مطرح و بر لزوم فعالیت مستمر در حوزه اطلاع رسانی اربعین و ایجاد فضای معنوی در جامعه تاکید کردند.


در پایان این جلسه مقرر شد که صدا وسیمای استان یزد درطول ایام منتهی به اربعین، با دعوت از کارشناسان حوزوی و دانشگاهی، به تبیین اهمیت و فلسفه اربعین بپردازد و طرح هر خانه یک حسینیه را با جدیت پیگیری کند.


دعوت از شعرای آیینی و ذاکرین اهل بیت (علیهم السلام) ، پیش بینی برنامه برای شب و روز اربعین، پخش زیارت اربعین و تدارک برنامه ای با عنوان کودکان و اربعین از صدا و سیمای یزد ، از دیگر مصوبات این نشست بود. 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران