کتاب «فصلنامه میقات حج» در 28 مجلد منتشر شد کتاب «فصلنامه میقات حج» در 28 مجلد منتشر شد کتاب «فصلنامه میقات حج» در 28 مجلد منتشر شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کتاب «فصلنامه میقات حج» در 28 مجلد منتشر شد کتاب «فصلنامه میقات حج» در 28 مجلد منتشر شد کتاب «فصلنامه میقات حج» در 28 مجلد منتشر شد کتاب «فصلنامه میقات حج» در 28 مجلد منتشر شد کتاب «فصلنامه میقات حج» در 28 مجلد منتشر شد

کتاب «فصلنامه میقات حج» در 28 مجلد منتشر شد

پژوهشکده حج و زیارت در اقدامی شایسته توانست مجلات هر سال را ـ که چهار شماره است ـ در 28 دوره مجلد نماید و آنها را از پراکندگی به شکل 28 جلد کتاب در آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، پژوهشکده حج و زیارت در اطلاعیه اعلام کرد: به اطلاع فرهیختگان و پژوهندگان حوزه حج و زیارت و تاریخ اسلام می رساند؛ پژوهشکده حج و زیارت در اقدامی شایسته توانست مجلات هر سال را ـ که چهار شماره است ـ در 28 دوره مجلد نماید و آنها را از پراکندگی به شکل 28 جلد کتاب در آورد. این فصلنامه، از این پس جایگاه خود را در قفسه های کتابخانه‌های بزرگ بازیافته و در اختیار محققان قرار می‌گیرد. در صورتی که کتابخانه یا هر مرکز علمی دیگر مایل به تهیه تمام دوره های آن باشد، می‌تواند هزینه آنرا بپردازد و از طریق پست دریافت نماید.


براساس این گزارش، بیست و هشتمین دوره و یکصدو دوازدهمین (112) شماره فصلنامه علمی ـ ترویجی میقات حج، به صاحب امتیازی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت منتشر و روانه بازار نشر شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران