تاریخ شفاهی زیارت عتبات مقدسه عراق را بشنوید تاریخ شفاهی زیارت عتبات مقدسه عراق را بشنوید تاریخ شفاهی زیارت عتبات مقدسه عراق را بشنوید بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تاریخ شفاهی زیارت عتبات مقدسه عراق را بشنوید تاریخ شفاهی زیارت عتبات مقدسه عراق را بشنوید تاریخ شفاهی زیارت عتبات مقدسه عراق را بشنوید تاریخ شفاهی زیارت عتبات مقدسه عراق را بشنوید تاریخ شفاهی زیارت عتبات مقدسه عراق را بشنوید

تاریخ شفاهی زیارت عتبات مقدسه عراق را بشنوید

تاریخ شفاهی سفرهای زیارتی عتبات عالیات پس از پیروزی انقلاب اسلامی و چگونگی شکل گیری پیاده روی اربعین را در برنامه محرمانه، محصول مشترک رادیو معارف و حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت بشنوید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، ثمرات و برکات محبت به اهل بیت (ع) به خصوص امام حسین (ع) در دوران تاریخ بر کسی پوشیده نیست، محبتی که انسانهای بی شماری را مشتاق زیارت قبور مطهر آنان در نقاط مختلف از جمله عراق کرد.


به همین منظور برنامه "محرمانه" از ششم مهرماه ۹۹ با مروری بر روند رایزنی های ایران با کشور عراق به بیان اتفاقاتی می پردازد که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت تا هموطنان به زیارت عتبات عالیات مشرف شوند.


همچنین تبیین رایزنی هایی که مسئولان کشور در زمان صدام و بعد از سقوط صدام انجام دادند و حوادثی که در ستاد اربعین و کمیته های آن ایجاد شد از جمله موضوعاتی است که در این برنامه به آن پرداخته می شود.


برنامه "محرمانه" به تهیه کنندگی سید محمد مهدی رکنی هر روز ساعت ۹:۰۰ صبح به مدت 30 دقیقه از رادیو معارف به روی آنتن می رود.


 


برای شنیدن تاریخ شفاهی عتبات اینجا را کلیک کنید.


 


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران