تشکیل کمیته عالی تامین امنیت اربعین به دستور الکاظمی

نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، دستور تشکیل کمیته عالی تامین امنیت و برگزاری موفقیت آمیز زیارت اربعین امام حسین (ع) را صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، فرماندهی عملیات مشترک عراق در بیانیه ای اعلام کرد: همزمان با نزدیکی زمان زیارت اربعین امام حسین (ع)؛ مصطفی الکاظمی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح، دستور تشکیل کمیته عالی برای تامین امنیت و برگزاری زیارت اربعین به ریاست وزیر کشور و با حضور رئیس ستاد مشترک ارتش، معاون فرماندهی عملیات مشترک و نمایندگان وزارت های خدماتی را صادر کرد.
براساس این بیانیه، کمیته مذکور در جریان برنامه های تهیه شده در زمینه برگزاری این مراسم قرار گرفت و جلسات مختلفی با فرماندهان امنیتی حاضر در تامین امنیت این مراسم برگزار کرد.
این بیانیه می افزاید: استان های کربلا، نجف و بابل با واحدهای اضافی ارتش و پلیس فدرال، گروه های امداد، دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی و حشد الشعبی، تقویت شده است. همچنین نیروهای امنیتی درطول مسیر حرکت زائران در استان های مختلف وجود دارند و تا پایان مراسم در این مناطق باقی می مانند.
فرماندهی عملیات تامین امنیت اربعین از زائران اربعین حسینی خواست برای برگزاری موفقیت این مراسم که مورد توجه جهانیان است، با نیروهای امنیتی همکاری کنند.




نظرات کاربران