بسته‌های فرهنگی ویژه اربعین توزیع می‌شود بسته‌های فرهنگی ویژه اربعین توزیع می‌شود بسته‌های فرهنگی ویژه اربعین توزیع می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بسته‌های فرهنگی ویژه اربعین توزیع می‌شود بسته‌های فرهنگی ویژه اربعین توزیع می‌شود بسته‌های فرهنگی ویژه اربعین توزیع می‌شود بسته‌های فرهنگی ویژه اربعین توزیع می‌شود بسته‌های فرهنگی ویژه اربعین توزیع می‌شود

بسته‌های فرهنگی ویژه اربعین توزیع می‌شود

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و هنری مشعر از توزیع بسته‌های فرهنگی ویژه اربعین بار به‌صورت اینترنتی در سراسر کشور خبر داد.

حجت‌الاسلام هادی اکبری در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی حج، از توزیع بسته‌های فرهنگی ویژه اربعین برای نخستین به صورت اینترنتی خبر داد و گفت: موسسه فرهنگی و هنری مشعر وابسته به حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت، بسته‌های فرهنگی ویژه اربعین را توزیع می‌کند.


وی افزود: علاقمندان می‌توانند از طریق سایت و فروشگاه اینترنتی مشعر در خصوص تهیه محصولات فرهنگی حج به نشانی mashar.hajj.ir اقدام کنند.


مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و هنری مشعر در خصوص مشخصات بسته فرهنگی اربعین گفت: این بسته شامل ۵ جلد کتاب با عناوین: چراغ هدایت، ره توشه عتبات عالیات، مجموعه مقالات اربعین، شهدای کربلا و کربلا می باشد.


حجت‌الاسلام اکبری در پایان افزود: تمامی این کتاب ها با همکاری پژوهشکده حج و زیارت تهیه و تدوین شده است و برای گسترش معارف دینی ، با تخفیف ۶۰ درصد  و به قیمت 68 هزار و 600 تومان است. این بسته با شعار هر خانه یک موکب فرهنگی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.


وی یادآور شد: تهیه و مطالعه این بسته فرهنگی برای تمام اعضای خانواده مفید بوده و بویژه زائران عتبات و عاشقان امام حسین (ع) از مطالعه این کتابهای ارزشمند بهره کافی خواهند برد.


گفتنی است، در کتاب چراغ هدایت به برخی از پرسش ها پیرامون اربعین پاسخ داده شده است، همچنین کتاب ره توشه عتبات عالیات با همکاری ۱۵ نفر از نویسندگان و اندیشمندان علوم معارف اسلامی تهیه شده و راهنمای بسیار جامع برای علاقه‌مندانی است که به زیارت عتبات عالیات مشرف می‌شوند، این کتاب با هدف افزایش معرفت و شناخت زائرین تهیه شده و مطالعه آن، شناخت کافی از اماکن، شخصیت ها، حوادث و وقایع تاریخی را که در سرزمین عراق اتفاق افتاده است، در اختیار خوانندگان قرار میدهد.


مجموعه مقالات اربعین از دیگر کتاب‌های بسته فرهنگی اربعین است که گروه تاریخ پژوهشکده ی حج  و زیارت به مناسبت اربعین سید و سالار شهیدان ویژه ‌نامه ای در ۵۱۹ صفحه تهیه کرده که شامل ده ها مقاله ی علمی و ارزشمند از نویسندگان حوزه و دانشگاه است. برخی از مقالات عبارتست از : دلیل بزرگداشت اربعین چیست؟ ویژگی های امام حسین (ع در زیارت اربعین و بررسی دنباله قیام حسینی در شام اربعین است.


شهدای کربلا هم در این بسته قرار دارد که این کتاب دربردارندهی اطلاعات و تحقیقات جامع در خصوص شهدای کربلا شامل شهدای بنی هاشم، غیر بنی هاشم و مشاهیر و بزرگانی است که در حرم حسینی به خاک سپرده شده اند.


همچنین کتاب کربلا از دیگر عناوین این بسته فرهنگی است که موضوعات مرتبط با زیارت، ثواب زیارت ائمه (علیهم السلام) خصوصاً امام حسین (ع) و پاداش هایی که خداوند بزرگ برای عاشقان و زائران اباعبدالله الحسین (ع) در نظر گرفته در این کتاب گنجانده شده است.


| شناسه مطلب: 102824




اربعین موسسه مشعر



مطالب مرتبط

نظرات کاربران