هیچ مجوزی برای تردد زائران اربعین از خوزستان صادر نمی‌شود هیچ مجوزی برای تردد زائران اربعین از خوزستان صادر نمی‌شود هیچ مجوزی برای تردد زائران اربعین از خوزستان صادر نمی‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هیچ مجوزی برای تردد زائران اربعین از خوزستان صادر نمی‌شود هیچ مجوزی برای تردد زائران اربعین از خوزستان صادر نمی‌شود هیچ مجوزی برای تردد زائران اربعین از خوزستان صادر نمی‌شود هیچ مجوزی برای تردد زائران اربعین از خوزستان صادر نمی‌شود هیچ مجوزی برای تردد زائران اربعین از خوزستان صادر نمی‌شود

هیچ مجوزی برای تردد زائران اربعین از خوزستان صادر نمی‌شود

استاندار خوزستان گفت: تا این لحظه هیچگونه مجوزی برای تردد زائران اربعین حسینی از سوی کشور عراق صادر نشده است. اگر کشور عراق بخواهد مجوز هم بدهد کشور ایران برای سلامت مسلمانان چنین مجوزی را نخواهد داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، غلامرضا شریعتی در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا در اداره کل مدیریت بحران خوزستان اظهار داشت: شدت شیوع کرونا در کشور عراق از وضعیت شیوع کرونا در ایران بیشتر و وضعیت آنها قرمز است لذا برای حفظ جان مردم موظف به رعایت پروتکل‌های ستاد ملی کرونا هستیم.
وی افزود: مرزهای کشور در خوزستان به سوی کشور عراق به طور کامل بسته است و هیچ زائری از مرزها تردد نمی‌کند، اخباری که در زمینه صدور مجوز از طرف کشور عراق و تردد زائران از مرزهای استان منتشر می شود شایعاتی بیش نیست.
استاندار خوزستان  با اشاره به روند افزایشی بیماری در استان‌های کشور تصریح کرد:  وضعیت شیوع کرونا هر چند با شیب ملایم اما رو به افزایش است البته این شیب در استان‌های دیگر کشور تند است لذا اگر در استان خوزستان هم پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشوند ممکن است شیب بیماری تند شود.
وی تاکید کرد: باید باور کنیم  که رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک، شستن دست‌ها با مواد ضدعفونی کننده یا الکل و حضور نیافتن در تجمع‌ها اثر غیر قابل انکاری در پیشگیری از بیماری دارد.
وی ادامه داد: مسئولان اعم از فرمانداران، ائمه جمعه و مسئولان شهرستانی و استانی باید اهتمام ویژه‌ای در زمینه مقابله با کرونا انجام دهند تا دیگران نیز در این مسیر با آن‌ها همراه شوند.
برپایه این گزارش، به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ، با توجه به روند افزایشی بستری مبتلایان به کرونا و مطابق آخرین بررسی وضعیت این بیماری در خوزستان ، ۱۱ شهر استان شامل شهرهای اهواز، امیدیه، آغاجاری، بهبهان، آبادان، شوشتر، باغملک، خرمشهر، ایذه، رامهرمز و کارون در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) کرونا قرار گرفته اند و شهرهای مسجدسلیمان، دزفول، شادگان و رامشیر نیز در وضعیت پرخطر قرار دارند.




نظرات کاربران