پذیرایی از زائران پیاده اربعین در استراحتگاه الکرار وابسته به آستان علوی

استراحتگاه الکرار واقع در جاده المناذره به سوی نجف یکی از ایستگاه های خدماتی آستان علوی طی ایام زیارت ملیونی اربعین به شمار می رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، با آغاز راهپیمایی سالانه اربعین حسینی و حرکت خیل عظیم زائران عتبات به سوی نجف و کربلا، آستان علوی به نوبه خود اماکن متعددی را برای پذیرایی از زائران و خدمت رسانی به آنان در نظر گرفته است.


استراحتگاه الکرار واقع در جاده شهرستان المناذره به سوی نجف اشرف (ستون شماره 99) یکی از ایستگاه های خدماتی آستان علوی طی ایام زیارت اربعین حسینی به شمار می رود.


فاتح الکرمانی از اعضای شورای آستان علوی و ستاد اربعین حرم مطهر در این رابطه اظهار داشت: استراحتگاه الکرار پنجمین ایستگاه خدماتی آستان علوی در مسیر زائران اربعین به شمار می رود که در آن در کنار چندین موکب و مرکز خدماتی دیگر به زائران عتبات خدمات رسانی می شود.


الکرمانی افزود: استراحتگاه الکرار میزبان زائران شهرستان های جنوبی بوده و در آن در سه وعده صبحانه ، ناهار و شام از زائران پذیرایی می شود و علاوه بر آن خدمات مختلف فرهنگی ، بهداشتی و درمانی و به ویژه ضدعفونی کردن اماکن و توزیع بروشورهای آموزشی برای پیشگیری از بیماری های واگیردار ارائه می شود. 




نظرات کاربران