طولانی‌ترین پرچم الحشد الشعبی بر دوش زائران اربعین در بین الحرمین طولانی‌ترین پرچم الحشد الشعبی بر دوش زائران اربعین در بین الحرمین طولانی‌ترین پرچم الحشد الشعبی بر دوش زائران اربعین در بین الحرمین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
طولانی‌ترین پرچم الحشد الشعبی بر دوش زائران اربعین در بین الحرمین طولانی‌ترین پرچم الحشد الشعبی بر دوش زائران اربعین در بین الحرمین طولانی‌ترین پرچم الحشد الشعبی بر دوش زائران اربعین در بین الحرمین طولانی‌ترین پرچم الحشد الشعبی بر دوش زائران اربعین در بین الحرمین طولانی‌ترین پرچم الحشد الشعبی بر دوش زائران اربعین در بین الحرمین

طولانی‌ترین پرچم الحشد الشعبی بر دوش زائران اربعین در بین الحرمین

هزاران نفر از زائران اربعین حسینی در بین الحرمین طولانی‌ترین پرچم الحشد الشعبی را به منظور تقدیر و حمایت از این گروه ملی- مردمی مقاومت در عراق بر دوش گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، جمعیت انبوه زائران اربعین، غروب روز یکشنبه (13 مهر ماه) طولانی‌ترین پرچم الحشد الشعبی را در بین الحرمین بر دوش گرفتند.
شهر مقدس کربلا هم شاهد راهپیمایی در حمایت از فرماندهان شهید مقاومت علیه داعش شهید «ابومهدی المهندس» و شهید «حاج قاسم سلیمانی» بود.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی در حمایت از الحشد الشعبی نیروی مقاومت ملی عراق و علیه آمریکا شعار سر داده و این کشور را شیطان بزرگ خواندند.
دولت عراق امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، عزیمت زائران از کشورهای مختلف جهان به کربلا را بسیار محدود کرده است، اما میلیون‌ها زائر از استان‌های مختلف عراق در حال پیاده‌روی و رسیدن به استان کربلا برای شرکت در زیارت اربعین حسینی هستند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران