نمایشگاه عکس «اربعین حسینی» در آستارا نمایشگاه عکس «اربعین حسینی» در آستارا نمایشگاه عکس «اربعین حسینی» در آستارا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نمایشگاه عکس «اربعین حسینی» در آستارا نمایشگاه عکس «اربعین حسینی» در آستارا نمایشگاه عکس «اربعین حسینی» در آستارا نمایشگاه عکس «اربعین حسینی» در آستارا نمایشگاه عکس «اربعین حسینی» در آستارا

نمایشگاه عکس «اربعین حسینی» در آستارا

نمایشگاه عکس خبری«اربعین حسینی» در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا گشایش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، نمایشگاه «عکس خبری اربعین حسینی» عصر روز دوشنبه(۱۴ مهر ماه) با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی، اصحاب فرهنگ و هنر و سازمان‌های مردم نهاد آستارا در محل گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان گشایش یافت.


در این نمایشگاه ۳۷ عکس خبری از عکاسان خبرگزاری های ایرنا، فارس، شبستان، ایسنا، مهر و دیار میرزا با موضع اربعین حسینی به نمایش در آمده است.


یوسف هدایتی، میثم ربانی، پیمان ناصری‌زارع، رامین بشرویه، مهدی حسین‌نژادی و آرش جوهری عکاسان خبرگزاری‌هایی هستند که در عکس‌هایشان مراسم و آیین‌های مردم آستارا در ماه محرم همچون طشت‌گذاری، شیرخوارگان حسینی، شاه حسین وای حسین، شبیه‌خوانی، شمع‌گردانی و استقبال و پذیرایی از زائرین خارجی اربعین و برنامه‌های دهه آخر ماه صفر را ثبت کرده‌اند.


نمایشگاه«عکس خبری اربعین حسینی» تا پایان این هفته در دو نوبت از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر و  ۱۶ تا ۱۸ عصر میزبان عموم شهروندان است.


این نمایشگاه به همت سازمان مردم نهاد پویندگان آرمان شهر فردا و با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا برپا شده است.


گفتنی است، در پایان این نمایشگاه به عکس‌های برگزیده از نگاه بازیدکنندگان جوایزی اهدا خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران