نمایشگاه عکس «اربعین حسینی» در آستارا

نمایشگاه عکس خبری«اربعین حسینی» در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا گشایش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، نمایشگاه «عکس خبری اربعین حسینی» عصر روز دوشنبه(۱۴ مهر ماه) با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی، اصحاب فرهنگ و هنر و سازمان‌های مردم نهاد آستارا در محل گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان گشایش یافت.


در این نمایشگاه ۳۷ عکس خبری از عکاسان خبرگزاری های ایرنا، فارس، شبستان، ایسنا، مهر و دیار میرزا با موضع اربعین حسینی به نمایش در آمده است.


یوسف هدایتی، میثم ربانی، پیمان ناصری‌زارع، رامین بشرویه، مهدی حسین‌نژادی و آرش جوهری عکاسان خبرگزاری‌هایی هستند که در عکس‌هایشان مراسم و آیین‌های مردم آستارا در ماه محرم همچون طشت‌گذاری، شیرخوارگان حسینی، شاه حسین وای حسین، شبیه‌خوانی، شمع‌گردانی و استقبال و پذیرایی از زائرین خارجی اربعین و برنامه‌های دهه آخر ماه صفر را ثبت کرده‌اند.


نمایشگاه«عکس خبری اربعین حسینی» تا پایان این هفته در دو نوبت از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر و  ۱۶ تا ۱۸ عصر میزبان عموم شهروندان است.


این نمایشگاه به همت سازمان مردم نهاد پویندگان آرمان شهر فردا و با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا برپا شده است.


گفتنی است، در پایان این نمایشگاه به عکس‌های برگزیده از نگاه بازیدکنندگان جوایزی اهدا خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران