فراخوان طرح تبلیغ اربعیــن ۹۹ فراخوان طرح تبلیغ اربعیــن ۹۹ فراخوان طرح تبلیغ اربعیــن ۹۹ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
فراخوان طرح تبلیغ اربعیــن ۹۹ فراخوان طرح تبلیغ اربعیــن ۹۹ فراخوان طرح تبلیغ اربعیــن ۹۹ فراخوان طرح تبلیغ اربعیــن ۹۹ فراخوان طرح تبلیغ اربعیــن ۹۹

فراخوان طرح تبلیغ اربعیــن ۹۹

فراخوان طرح تبلیغ اربعیــن ۹۹ با هدف تبدیل شور اربعین حسینی به شناخت و معرفت عقلانی برای تحقق واقعی شعائر دینی از سوی دبیرخانه مبلغین اربعین کشور اعلام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، فراخوان طرح تبلیغ اربعیــن 99 با هدف تبدیل شور اربعین حسینی به شناخت و معرفت عقلانی برای تحقق واقعی شعائر دینی از سوی دبیرخانه مبلغین اربعین کشور اعلام شد.


طرح تبلیغ اربعیــن 99 در قالب های زیر برگزار خواهد شد:


هرخانه یک موکب: ارائه خدمات و کارکردهای یک موکب در روز اربعین در هر خانه توسط اعضای خانواده


هوای دل: انجام امور روزمره توسط مردم در روز اربعین با هیبت و نمادهای اربعینی


سوغات اربعین: یادآوری مفاهیم فرهنگی اربعین با اهدای نمازهای اربعینی توسط مردم به یکدیگر


روضه خوانی: اقامه عزا در مجلس نیز توسط مبلغ به صورت حضوری در منازل و مشترک آنها به صورت مجازی در گروه ها و کانال ها


زیارت اربعین: تشویق خانواده ها توسط مبلغین به قرائت زیارت اربعین در یک ساعت و یک مکان با حضور اعضای خانواده مبلغان برای شرکت در طرح تبلیغی پس از ارتباط با شناسـه Ehabibir@ در پیام رسان ایتا و مطالعه دقیق اطلاعات طرح، باید به جریان سازی در محیط اجرای برنامه پرداخته و برنامه های پنجگانه را عملیاتی کنند.


انگیزه دهی به مردم و جریان سازی و احیای حال و هوای پیاده روی و موکب های اربعینی را در محیط پیرامونی مخاطبان مانند محله، اقوام و... از جمله اهداف این طرح عنوان شده است.


گفتنی است مبلغان باید فعالیت های تبلیغی خود را مستند کرده و بلافاصله پس از پایان دهه آخر صفـر، به صورت یک کلیپ تصویری 5 دقیقه ای به شناسه Ehabibir@ در پیام رسان ایتا ارسال کنند؛ پس از بررسی گزارش ها، از مبلغان حمایت مالی و تبلیغی خواهد شد.


علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اهداف، برنامه ها، سیاست ها و مراحل اقدام مبلغین می توانند به کانال ehabib@ مراجعه کنند.


| شناسه مطلب: 102909




اربعین قراخوان



نظرات کاربران