وبینار «اربعین حسینی و خانواده متعالی» برگزار می‌شود

اداره ‌کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور، وبینار «اربعین حسینی و خانواده متعالی» را امروز به زبان‌های عربی و فارسی برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، اداره توسعه ارتباطات فرهنگی بین‌المللی زنان اداره‌کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در بغداد، کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی و دانشکده الکوثر شهر کاظمین، وبینار «اربعین حسینی و خانواده متعالی» را امروز برگزار می‌کند.


وبینار «اربعین حسینی و خانواده متعالی» که در ادامه سلسله نشست‌های گفتگو محور و با موضوعات فرهنگی ـ ترویجی این اداره‌کل در حوزه زنان و خانواده است، امروز دوشنبه(۲۱ مهرماه) رأس ساعت ۱۶ به وقت تهران به زبان‌های فارسی و عربی برگزار می‌شود.


ساجده محمد علی حائری، رییس دانشکده الکوثر کاظمین، خانم جنان واسطی پور، استاد دانشگاه المصطفی و خانم زینب شریعتمدار، سردبیر بخش عربی و استاد دانشگاه المصطفی سخنرانان این برنامه و خانم زهرا سلامی، مدرس دانشگاه و حوزه های علمیه به عنوان دبیر جلسه در این نشست حضور خواهند داشت.


موضوعات تأثیرات نهضت حسینی بر جامعه بشری، حضور بانوان در شعائر حسینی (اهداف و دستاوردها)، نقش مفاهیم دینی در تثبیت جایگاه خانواده، تبیین سبک زندگی حسینی و خانواده حسینی عنصر سازنده تمدن نوین اسلامی در این نشست وبیناری بحث و بررسی می شود.


علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک‌های live.alarbaeen.ir، heyatonline.ir/heyat/۴۰ و aparat.com/alarbaen/live از این وبینار بهره برداری کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران