زیارت امین‌الله در مجموعه حج و زیارت طنین‌انداز شد زیارت امین‌الله در مجموعه حج و زیارت طنین‌انداز شد زیارت امین‌الله در مجموعه حج و زیارت طنین‌انداز شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زیارت امین‌الله در مجموعه حج و زیارت طنین‌انداز شد زیارت امین‌الله در مجموعه حج و زیارت طنین‌انداز شد زیارت امین‌الله در مجموعه حج و زیارت طنین‌انداز شد زیارت امین‌الله در مجموعه حج و زیارت طنین‌انداز شد زیارت امین‌الله در مجموعه حج و زیارت طنین‌انداز شد

زیارت امین‌الله در مجموعه حج و زیارت طنین‌انداز شد

مراسم بزرگداشت رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)،  با زمزمه زیارت امین الله درمجموعه حوزه حج و زیارت برگزار ‌شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در آستانه فرارسیدن ایام سوگواری رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن (ع) و امام رضا(ع)، مراسم عزاداری و سخنرانی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی ، رئیس سازمان حج  و زیارت و کارکنان مجموعه حج و زیارت صبح امروز در محل این سازمان برگزار شد.


در این مراسم حاضران با نوای حاج محمدرضا غلامرضازاده  زیارت امین الله را زمزمه کردند و با مداحی حاج علی فراهانی ذاکراهل بیت در سوگ رحلت جانسوز پیامبرمهربانی  و شهادت کریم اهل بیت و شمس الشموس امام رئوف اشک ماتم ریخته و عشق و ارادت خالصانه خود را به نبی مکرم اسلام و خاندان مطهرش ابراز داشتند.


در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علی پروانه مدیر جذب و سازماندهی بعثه مقام معظم رهبری گوشه‌هایی از زندگانی گهربار رسول اکرم(ص) را بیان کرد و اخلاق پیامبر و قرآن را از عوامل موفقیت آن حضرت در جذب مردم به دین اسلام دانست.


وی با بیان روایت "إِنَّمَا بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَکَارِمَ الْأَخْلَاقِ - خداى عزّ و جلّ پیغمبرانش را به "مکارم اخلاق" زینت داد" ازامام صادق (ع) ، ازیقین ، قناعت ، صبر، شکر، خویشتندارى، خلق نیکو، سخاوت ، غیرت ، شجاعت و مروّت بعنوان ده مصداق از مکارم اخلاق نام برد.


وی همچنین به چهار وظیفه مردم نسبت به قرآن اشاره کرد و افزود: قرآن را باید خوب بخوانیم، خوب بفهمیم و خوب عمل و تبلیغ و منتشر کنیم.


 


 




نظرات کاربران