مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی : ازابتدای شیوع ویروس کرونا ۷۵ هزار بسته معیشتی بین محرومان توزیع شده است

مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با بیان این که از ابتدای شیوع ویروس کرونا خدمات گوناگون معیشتی و بهداشتی به محرومان ارائه شده است، گفت: تاکنون ۷۵ هزار بسته معیشتی بین حاشیه نشینان شهرها توزیع شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، حجت الاسلام و المسلمین محمد احمد زاده مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز دهه وقف گفت: روز سه شنبه ۲۹ مهرماه از طریق ویدئو کنفرانس در سراسر کشور از واقفین، متولیان، هیئت امنا، خدام ، پژوهشگران، هنرمندان، اصحاب رسانه و مدیران مرتبط با مجموعه وقف تقدیر می شود.


وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۷۵ هزار بسته معیشتی بین محرومان و حاشیه نشینان شهرها توزیع شده است و در دهه وقف ۱۴ هزار بسته به مناطق کم برخوردار حاشیه شهر مشهد و سایر شهرها ارسال می شود.


حجت الاسلام احمد زاده خاطرنشان کرد: علاوه بر برگزاری ۱۳ نمایشگاه با هدف نمایش فعالیت های وقف در بقاع متبرکه ، پخش چند مستند و تیزر تلویزیونی در موضوع موقوفات ، دیدار با نماینده ولی فقیه و مسئولین استان از جمله برنامه های این دهه است .


وی یادآور شد: برگزاری 63 نشست های علمی با اقشار و نخبگان جامعه، برپایی ۵۶ ایستگاه وقف در استان با حضور روحانیون و واقفین ، همچنین افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۷ پروژه عمرانی در شهرهای مختلف استان از دیگر برنامه‌های دهه وقف امسال است.


مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی همچنین گفت: در این دهه با ۱۹ خانواده معظم شاهد دیدار و ۱۲ مورد زنگ وقف خواهیم داشت. اعزام ۱۵ مبلغ روحانی به شهرهای استان و برپایه هشت محفل انس با قرآن در بقاع متبرکه از دیگر برنامه‌های این دهه است.


 




نظرات کاربران