توزیع ۲۶۱ هزار بسته معیشتی کرونایی در گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان، از توزیع ۲۶۱ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات در استان خبر داد و گفت: فاز سوم دومین مرحله رزمایش مواسات همزمان با ولادت پیامبر(ص) است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس استان گیلان روز سه شنبه( ۲۳ مهرماه) از اجرای این مرحله در سه فاز خبر داد و اظهار کرد: به دنبال فرمایش رهبر معظم انقلاب، از نیمه شعبان تاکنون دو مرحله رزمایش مواسات برگزار شده است.


وی در حاشیه برگزاری مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه که با محوریت مسجد امام رضا(ع) رشت برگزار شد، با بیان اینکه فاز نخست از مرحله دوم رزمایش مواسات در تاسوعا و عاشورا برگزار شد، تصریح کرد: اکنون فاز دوم در حال اجراست و ۱۳ آبان ماه مصادف با ۱۷ ربیع الاول و ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) فاز سوم را اجرایی خواهیم کرد.


فرمانده سپاه قدس گیلان، از توزیع ۲۶۱ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات در استان خبر داد و گفت: در مجموع ۶۸ میلیارد تومان بسته معیشتی از طریق مساجد و هیئت های امنا و پایگاه های مقاومت بسیج بین مردم آسیب دیده از کرونا توزیع کردیم.


عبدالله پور، با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، یادآور شد: ۱۵ هزار بسته آموزشی به ارزش سه میلیارد تومان تهیه و بین دانش آموزان مناطق محروم و خانواده های آسیب دیده توزیع شد.


وی همچنین از تهیه و توزیع ۱۲۰ هزار بسته بهداشتی مقابله با کرونا شامل ماسک و شوینده و محلول ضد عفونی کننده خبر داد و اضافه کرد: ارزش این بسته ها نیز معادل ۱۸ میلیارد تومان است.


فرمانده سپاه قدس گیلان، با اشاره به مشارکت ۸۹ میلیارد تومانی مردم استان در تهیه و توزیع بسته های معیشتی مواسات، خاطرنشان کرد: از مردم می خواهیم همچنان به کمک های مومنانه خود تا پایان مشکل کرونا ادامه دهند.




نظرات کاربران