تظاهرات گسترده مردم بحرین در اعتراض به سفر هیئت اسرائیلی تظاهرات گسترده مردم بحرین در اعتراض به سفر هیئت اسرائیلی تظاهرات گسترده مردم بحرین در اعتراض به سفر هیئت اسرائیلی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تظاهرات گسترده مردم بحرین در اعتراض به سفر هیئت اسرائیلی تظاهرات گسترده مردم بحرین در اعتراض به سفر هیئت اسرائیلی تظاهرات گسترده مردم بحرین در اعتراض به سفر هیئت اسرائیلی تظاهرات گسترده مردم بحرین در اعتراض به سفر هیئت اسرائیلی تظاهرات گسترده مردم بحرین در اعتراض به سفر هیئت اسرائیلی

تظاهرات گسترده مردم بحرین در اعتراض به سفر هیئت اسرائیلی

مردم بحرین در اعتراض به سفر هیئت اسرائیلی برای امضای توافق عادی‌سازی روابط با حکومت بحرین، دست به تظاهرات گسترده زدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل ازایکنا؛ تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی بحرین، از تظاهرات گسترده مردم این کشور در مناطق مختلف، در اعتراض به ورود هیئت صهیونیستی به این کشور حکایت دارد. این تظاهرات، در سایه فضای امنیتی و اختناق حاکم بر بحرین و بازداشت معترضین و فعالان ضد صهیونیستی انجام می‌شود.



مردم بحرین با  شعارها و دست‌نوشته‌هایی با مضمون «ای قاتلان خوش نیامدید!»؛ «در خاک ما در امان نخواهید بود»؛ «رژیم بحرین ساقط است، عادی‌سازی ساقط است»؛ «رژیم بحرین رفتنی است، برای همین با رژیم رفتنی و غیر‌مشروع صهیونیستی توافق می‌کند»؛ «از خاک ما گورتان را گم کنید»؛ «توافق‌هایتان باطل است» و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، مخالفت خود را با عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس نشان دادند.



رسانه‌های بحرینی و صهیونیستی از امضای هفت تفاهم‌نامه در زمینه‌های دیپلماتیک، در راستای عادی‌سازی روابط بین بحرین و رژیم اشغالگر قدس خبر دادند. رسانه‌های صهیونیستی نیز گزارش دادند در این توافقنامه، هیچ اشاره‌ای به قضیه فلسطین نشده است.


 در همین راستا پیش از امضای توافق، نتانیاهو با وزیر خارجه بحرین و وزیر خزانه‌داری آمریکا مکالمات تلفنی داشت.


همچنین وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از همتای بحرینی درخواست کرده است سفارت اسرائیل در منامه تأسیس شود.





مطالب مرتبط

نظرات کاربران