همزمان با هفته نیروی انتظامی انجام شد؛
دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با ۲ خانواده شهید و جانباز ۸۵ درصد ناجا

نماینده ولی فقیه در گیلان همزمان با هفته نیروی انتظامی با فرامرز امینی جانباز ناجا و خانواده های جانباز شهید حاج محمد فدوی بوستانی و شهید هوشنگ مرادی دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، همزمان با هفته نیروی انتظامی، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان روز یکشنبه (27 مهر ماه) به همراه سردار عزیزالله ملکی فرمانده انتظامی، سردار سهراب سجادی فرمانده مرزبانی و عبدالله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با فرامرز امینی جانباز ۸۵ درصد ناجا و خانواده های جانباز شهید حاج محمد فدوی بوستانی و شهید هوشنگ مرادی دیدار کرد.


امام جمعه رشت، هدف از دیدار جانبازان و خانواده معظم شهدا را عرض ارادت به پدران، مادران، همسران و فرزندان شهیدان عنوان کرد و گفت: جانبازان و خانواده شهدا ذخایر انقلاب هستند.


وی اظهار کرد: اگر امروز مردم در آرامش و امنیت زندگی می کنند در سایه جانبازی و فداکاری جوانان این کشور است که جان خود را فدا کردند.


آیت الله فلاحتی به وجود روحیه مقاومت و ایستادگی در خانواده شهدا و جانبازان اشاره کرد و افزود: مدال افتخار جانبازان نزد خدای متعال محفوظ است.


وی گفت: همه قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران سربازان امام زمان(عج) محسوب می شوند و این روحیه ایثار باید به نسل معاصر و بعدی انتقال داده شود.


گفتنی است جانباز شهید حاج محمد(فرهاد) فدوی بوستانی سال ۱۳۶۳ در عملیات مریوان دفاع مقدس از ناحیه پا، دست و قلب با ۷۰ درصد به جانبازی نائل آمد و پس از سال ها رنج، هفته گذشته به شهادت رسید.


جانباز فرامرز امینی بهمن ماه سال ۱۳۹۶ طی عملیات کشف مواد محترقه و منفجره از ناحیه دو چشم دچار حادثه شد و به افتخار ۸۵ درصد جانبازی نیروی انتظامی نائل آمد.


شهید هوشنگ مرادی سرباز نیروی انتظامی سال ۱۳۷۱ در مرزبانی از کشور در منطقه زابل به شهادت رسید.




نظرات کاربران