الوفاق بحرین: آرمان ملت فلسطین موضوع کلیدی و اصلی مردم ما است الوفاق بحرین: آرمان ملت فلسطین موضوع کلیدی و اصلی مردم ما است الوفاق بحرین: آرمان ملت فلسطین موضوع کلیدی و اصلی مردم ما است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
الوفاق بحرین: آرمان ملت فلسطین موضوع کلیدی و اصلی مردم ما است الوفاق بحرین: آرمان ملت فلسطین موضوع کلیدی و اصلی مردم ما است الوفاق بحرین: آرمان ملت فلسطین موضوع کلیدی و اصلی مردم ما است الوفاق بحرین: آرمان ملت فلسطین موضوع کلیدی و اصلی مردم ما است الوفاق بحرین: آرمان ملت فلسطین موضوع کلیدی و اصلی مردم ما است

الوفاق بحرین: آرمان ملت فلسطین موضوع کلیدی و اصلی مردم ما است

حزب الوفاق بحرین با محکوم کردن عادی‌سازی روابط کشورش با رژیم صهیونیستی بار دیگر بر تعهد این گروه به اصول و پایبندی کامل مردم این کشور به آرمان ملت فلسطین به عنوان موضوع مرکزی و کلیدی خود تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حزب الوفاق بحرین سه‌شنبه شب (29 مهر ماه) با محکوم کردن عادی‌سازی روابط کشورش با رژیم صهیونیستی بار دیگر بر تعهد این گروه به اصول و پایبندی کامل مردم این کشور به آرمان ملت فلسطین به عنوان موضوع مرکزی و کلیدی خود تأکید کرد.


این گروه همچنین اعلام کرد که برخلاف دولت منامه که روابط خود را با رژیم صهیونیستی آغاز کرده است به نشانه اعتراض به این اقدام، همچنان به رایزنی و تماس با رهبران گروه‌های مختلف فلسطینی ادامه خواهد داد.


در تماس تلفنی میان رهبران حزب الوفاق و گروههای فلسطینی همچنین آمده است که همه گروه‌ها موضع مردم بحرین در قبال آرمان ملت فلسطین را ستودند و تأکید کردند که آنان از موضع واقعی بحرینی‌ها که مخالف عادی‌سازی و مخالف با صهیونیست‌ها و حامی آرمان ملت فلسطین هستند، آگاهی کامل دارند.


رهبران ارشد گروه الوفاق نیز در این تماس‌های تلفنی اعلام کردند که اقدامات رژیم آل خلیفه از سوی مردم و نیز به لحاظ قانون اساسی فاقد اعتبار و مغایر با ارزش‌ها و اصول مردم بحرین است و عادی سازی روابط با تل‌آویو خارج از اراده و موافقت آنها صورت گرفته است.


مردم بحرین همچنین به دنبال سفر روز یکشنبه (27 مهر ماه) یک هیأت صهیونیستی به منامه با حضور در خیابان‌ها علیه توافق سازش رژیم آل خلیفه با رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.


معترضان با در دست داشتن پلاکاردهایی که بر روی آن ها نوشته شده بود: «صهیونیست ها از کشور ما بیرون بروید... توافق شما باطل است» و «همه توافق ها با صهیونیست ها باطل است و رژیم بحرین مشروعیت ندارد» علیه اقدام رژیم آل خلیفه مخالفت خود را با این سازش نشان دادند.


بحرین و رژیم صهیونیستی یکشنبه شب برای برقراری روابط کامل دیپلماتیک و همکاری‌های اقتصادی توافق امضا کردند.


قرارداد سازش میان امارات متحده عربی و بحرین با رژیم صهیونیستی شامگاه سه شنبه (۲۵ شهریور ۱۳۹۹) به صورت رسمی در حضور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امضا شد و این دو کشور کوچک عرب حاشیه خلیج فارس رابطه چندین ساله غیرعلنی خود را با صهیونیست ها آشکار و رسمی کردند.


این قرار داد از همان زمان و بسرعت آثار و تبعات خود را در امارات و بحرین نشان داد و سفر روز یکشنبه هیأت جامع رژیم صهیونیستی در کنار هیأت آمریکایی به منامه و سپس ابوظبی و انعقاد قراردادهای متعدد نشان از اجرای برنامه‌ها و طرح‌های ضد اسلامی در منطقه دارد؛ طرح‌هایی که در راستای منافع و تأمین امنیت رژیم صهیونیستی و علیه مسلمانان است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران