تخریب روستای فلسطینی «العراقیب» تخریب روستای فلسطینی «العراقیب» تخریب روستای فلسطینی «العراقیب» بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تخریب روستای فلسطینی «العراقیب» تخریب روستای فلسطینی «العراقیب» تخریب روستای فلسطینی «العراقیب» تخریب روستای فلسطینی «العراقیب» تخریب روستای فلسطینی «العراقیب»

تخریب روستای فلسطینی «العراقیب»

رژیم صهیونیستی با استفاده از بولدوزرهای نظامی خود، روستای فلسطینی «العراقیب» در منطقه النقب را برای ۱۷۹ مرتبه متوالی تخریب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه (1 مهر ماه) بار دیگر اقدام به تخریب روستای فلسطینی «العراقیب» در منطقه النقب کرده است.


منابع فلسطینی می‌گویند که این ۱۷۹ مرتبه‌ای است که اسرائیل دست به تخریب این روستا می‌زند.


از ابتدای امسال تاکنون این روستا ۸ مرتبه تخریب شده اما هر بار ساکنان آن اقدام به بازسازی خانه‌های خود می‌کنند.


رژیم صهیونیستی به هر شیوه‌ای به دنبال تخریب کامل این روستا و مصادره اراضی آن برای توسعه شهرک‌سازی در اراضی اشغالی است و از سال ۲۰۰۰ میلادی تاکنون ۱۷۹ مرتبه این روستا را تخریب کرده اما عزم و اراده ساکنان آن همچنان بر این رژیم غلبه کرده و مردم روستا حاضر به ترک خانه‌های خود نیستند.


نهادهای بین‌المللی بارها تخریب این روستا را محکوم کرده و از رژیم صهیونیستی خواسته‌اند دست از ویران کردن خانه‌های بادیه‌نشینان فلسطینی در این منطقه بردارد.


رژیم صهیونیستی بی توجه به این درخواست‌ها، همچنان بر تخریب روستای العراقیب و آواره کردن ساکنان آن اصرار دارد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران