امام جمعه رشت: انتظار فرج یک توفیق الهی است امام جمعه رشت: انتظار فرج یک توفیق الهی است امام جمعه رشت: انتظار فرج یک توفیق الهی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امام جمعه رشت: انتظار فرج یک توفیق الهی است امام جمعه رشت: انتظار فرج یک توفیق الهی است امام جمعه رشت: انتظار فرج یک توفیق الهی است امام جمعه رشت: انتظار فرج یک توفیق الهی است امام جمعه رشت: انتظار فرج یک توفیق الهی است

امام جمعه رشت: انتظار فرج یک توفیق الهی است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، انتظار فرج را یک توفیق الهی دانست و تصریح کرد: مردمی که قائل به امامت امام زمان(عج) و منتظر این امام بزرگوار هستند، براساس روایات بهترین مردم زمان محسوب می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، آیت الله رسول فلاحتی، امام جمعه رشت، ۲ آبان ماه در خطبه های نماز جمعه این شهر که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن قدردانی از حمایت دستگاه قضایی و نیروی انتظامی از آمران به معروف و ناهیان از منکر، اظهار کرد: نباید دیگر شاهد هنجارشکنی هنجارشکنان باشیم.


وی با اشاره به شهادت یکی از آمران به معروف با ضربات چاقوی اراذل و اوباش، تصریح کرد: امروز همه مردم باید آمر به معروف و ناهی از منکر باشند.


نماینده ولی‌فقیه در گیلان، همچنین هفته نیروی انتظامی را گرامی داشت و یادآور شد: مجاهدان نیروی نظامی و انتظامی با تلاش ها و جانفشانی های خود از مرزهای کشور دفاع می کنند و امنیت و آرامش را برای مردم در شهرها رقم می زنند و در این راه شهدای فراوانی تقدیم کرده اند.


امام جمعه رشت با اشاره به تقارن شهادت امام حسن عسکری(ع) با آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج)، اظهار کرد: مهمترین مأموریت امام حسن عسکری(ع) زمینه سازی برای ظهور امام زمان بود و لذا منتظران حضرت در عصر غیبت این مأموریت را برعهده دارند و باید آماده ظهور باشند.


نماینده ولی‌فقیه در گیلان، انتظار فرج را یک توفیق الهی دانست و تصریح کرد: مردمی که قائل به امامت امام زمان(عج) و منتظر این امام بزرگوار هستند، براساس روایات بهترین مردم زمان محسوب می شوند.


آیت الله فلاحتی، عفت، شرم و حیا را لازمه اجرایی کردن سبک زندگی اسلامی در جامعه دانست و گفت: اسلام برای همه ساحات زندگی انسان قانون و برنامه دارد و یکی از این قوانین در حوزه امور جنسی است که باید با عفت و حیا همراه باشد تا سعادت نصیب انسان شود.




نظرات کاربران