جامعة المصطفی اهانت امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه به ساحت پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرد. جامعة المصطفی اهانت امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه به ساحت پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرد. جامعة المصطفی اهانت امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه به ساحت پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرد. بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جامعة المصطفی اهانت امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه به ساحت پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرد. جامعة المصطفی اهانت امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه به ساحت پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرد. جامعة المصطفی اهانت امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه به ساحت پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرد. جامعة المصطفی اهانت امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه به ساحت پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرد. جامعة المصطفی اهانت امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه به ساحت پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرد.

جامعة المصطفی اهانت امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه به ساحت پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرد.

جامعة المصطفی در بیانیه ای بازنشر کاریکاتورهای موهن به پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) و دفاع امانوئل مکرون از این عمل ناپسند را به بهانه دفاع از آزادی بیان،‌ نشان از اسلام ستیزی عاملان این حوادث و در مسیر تفرقه افکنی و نفرت پراکنی میان پیروان ادیان دانست.

جامعة المصطفی با صدور بیانیه ای اهانت امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه به ساحت پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرد. متن بیانیه به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
 
وَلَقَد سَبَقَت کَلِمَتُنَا لِعِبَادِنَا ٱلمُرسَلِینَ انَّهُم لَهُمُ المَنْصُورُونَ  وَ إِنَّ جُندَنا لَهُمُ الْغالِبُونَ (صافات/ ۱۷۳-۱۷۱)
و بی شک فرمان ما برای بندگانی که به رسالت فرستاده شده‌اند از پیش معیّن شده است. همانا ایشانند که پیروزند. و همانا سپاه ماست که پیروز است.
 
سخنان اسلام ستیزانه رئیس جمهور فرانسه در روزهای اخیر، دلهای یک و نیم میلیارد مسلمان را در سراسر جهان به درد آورده است. باز نشر کاریکاتورهای موهن به پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) و دفاع امانوئل مکرون از این عمل ناپسند به بهانه دفاع از آزادی بیان،‌ نشان از اسلام ستیزی عاملان این حوادث و در مسیر تفرقه افکنی و نفرت پراکنی میان پیروان ادیان است.
ارائه لایحه‌ای که پیش‌نویس آن به مجلس فرانسه ارائه شده و در بردارنده محدودیت فعالیت‌های مذهبی مسلمانان در این کشور است و همچنین اجرای قوانین ضد حجاب  اسلامی، بر وخامت اوضاع می‌افزاید و برگی دیگر از اقدامات غیر قابل قبول دولت فرانسه در اسلام ستیزی و نادیده انگاشتن جمعیت ده میلیونی مسلمانان این کشور به شمار می‌رود.  
باید توجه داشت که دخالت‌های پیدا و پنهان صهیونیسم جهانی در طراحی و اجرای این توطئه‌ها قابل انکار نیست. چنانکه تلاش برای عادی‌سازی روابط کشورهای منطقه با رژیم جعلی صهیونیستی  نیز در همین راستا تفسیر می‌شود.
یقیناً این گونه جسارت‌ها نمی تواند غباری بر چهره پر فروغ  اسلام عزیز و پیامبر رحمت بنشاند و وعده خداوند در نصرت و یاری انبیاء  و مؤمنان و خنثی کردن توطئه بد اندیشان عملی خواهد شد.
جامعة المصطفی العالمیة، ضمن ابراز انزجار از چنین اقداماتی،‌آن را مخالف آموزه‌های ادیان الهی در ترویج عقلانیت و معنویت، احترام به عقاید و تعامل محترمانه با پیروان ادیان دیگر می داند و از سازمان‌های بین المللی و نهادهای اسلامی می‌خواهد در قبال رفتارهای موهن دولت فرانسه، واکنش های مقتضی و بازدارنده در پیش گیرند تا هر چه سریع تر جلو این گونه عملکردهای به دور از منطق که در تعارض آشکار با صلح جهانی، همزیستی مسالمت آمیز و احترام به عقاید پیروان ادیان دیگر است گرفته شود.
جامعة المصطفی العالمیة




نظرات کاربران