آیت الله نوری همدانی: مسلمانان اهانت کنندگان را مورد تحریم قرار دهند  آیت الله نوری همدانی: مسلمانان اهانت کنندگان را مورد تحریم قرار دهند  آیت الله نوری همدانی: مسلمانان اهانت کنندگان را مورد تحریم قرار دهند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
 آیت الله نوری همدانی: مسلمانان اهانت کنندگان را مورد تحریم قرار دهند  آیت الله نوری همدانی: مسلمانان اهانت کنندگان را مورد تحریم قرار دهند  آیت الله نوری همدانی: مسلمانان اهانت کنندگان را مورد تحریم قرار دهند  آیت الله نوری همدانی: مسلمانان اهانت کنندگان را مورد تحریم قرار دهند  آیت الله نوری همدانی: مسلمانان اهانت کنندگان را مورد تحریم قرار دهند

آیت الله نوری همدانی: مسلمانان اهانت کنندگان را مورد تحریم قرار دهند

آیت الله نوری همدانی در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) به بهانه آزادی بیان، با انتشار بیانیه ای این اقدام توهین آمیز را به شدت محکوم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) به بهانه آزادی بیان، با انتشار بیانیه ای این اقدام توهین آمیز را به شدت محکوم کرد.


متن این پیام به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم


یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ؛کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل ( و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت. (صف/8)


اهانت به ساحت مقدس پیامبراعظم صلی الله علیه واله وقرآن کریم موجب تأسف وتأثرعمیق هرانسان ازاده وموحدی است.


این روزها شاهد بدترین نوع کینه توزی دشمنان نسبت به جامعه اسلامی و پیامبراکرم و قرآن کریم می باشیم
انچه قطعی و روشن است آن است که قرآن کریم کتاب سعادت بشریت است و هرانسانی که آن رابخواند مسیرعزت ورستگاری وظلم ستیزی را می یابد و اشنای با سیره نبوی کرامت انسانی وحقیقت را می اموزد.


ازاین رو عده ای انسانهای بی خرد و کج اندیش بر این باورند که می توانند با اهانت به این مقدسات مسیر حق و بیداری انسانها را به نفع خود تغییر دهند، اما غافل از آن هستند دیگر این نقشه های ترسیم شده دراندیشکده های صهیونیستی جواب نخواهد داد و حقیقت اشکار خواهدشد.


وانچه قابل توجه است این افراد پایبند به اخلاقیات و توصیه های پیامبران عزیز ادیان دیگر هم نیستند و فقط برای تمایلات شخصی خود می کوشند و ازدولت و رییس جمهور فرانسه میخواهیم دست ازاین رفتار وقیحانه بردارد و مسلمانان در هر کجای جهان هستند با وحدت و همبستگی خود این جنایت را محکوم کنند و این اهانت کنندگان را مورد تحریم قرار دهند.


اینجانب ضمن محکوم کردن این اهانت از مجامع بین المللی خصوصا کشورهای اسلامی میخواهم واکنش سریع نسبت به این موضوع داشته باشند.


حسین نوری همدانی


دهم ربیع الاول ١٤٤٢




نظرات کاربران