برخورد خودرو با در مسجدالحرام در مکه + فیلم برخورد خودرو با در مسجدالحرام در مکه + فیلم برخورد خودرو با در مسجدالحرام در مکه + فیلم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برخورد خودرو با در مسجدالحرام در مکه + فیلم برخورد خودرو با در مسجدالحرام در مکه + فیلم برخورد خودرو با در مسجدالحرام در مکه + فیلم برخورد خودرو با در مسجدالحرام در مکه + فیلم برخورد خودرو با در مسجدالحرام در مکه + فیلم

برخورد خودرو با در مسجدالحرام در مکه + فیلم

راننده یک خودرو در مکه با سرعت بالا ، بعد از عبور از موانع، خودروی خود را به در مسجد الحرام کوبید! سخنگوی رسمی امارت منطقه مکه مکرمه گفت که پس از دستگیری راننده خودرو مشخص شد که او حالت طبیعی نداشته و به دادستانی عمومی تحویل داده می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، «سلطان الدوسری» سخنگوی رسمی امارت منطقه مکه مکرمه از برخورد یک خودرو به یکی از درهای مسجدالحرام خبر داد.


«سلطان الدوسری» سخنگوی رسمی امارت منطقه مکه مکرمه اعلام کرد که سرویس‌‌‌های امنیتی در منطقه مکه مکرمه راننده خودرویی را که به یکی از درهای مسجدالحرام اصابت کرده بود و حالت طبیعی نداشت، دستگیر کردند.



 


| شناسه مطلب: 103272




مسجدالحرام خودرو



مطالب مرتبط

نظرات کاربران