امام جمعه رشت : وحدت امت اسلام خاری در گلوی سلطه گران است امام جمعه رشت : وحدت امت اسلام خاری در گلوی سلطه گران است امام جمعه رشت : وحدت امت اسلام خاری در گلوی سلطه گران است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امام جمعه رشت : وحدت امت اسلام خاری در گلوی سلطه گران است امام جمعه رشت : وحدت امت اسلام خاری در گلوی سلطه گران است امام جمعه رشت : وحدت امت اسلام خاری در گلوی سلطه گران است امام جمعه رشت : وحدت امت اسلام خاری در گلوی سلطه گران است امام جمعه رشت : وحدت امت اسلام خاری در گلوی سلطه گران است

امام جمعه رشت : وحدت امت اسلام خاری در گلوی سلطه گران است

نماینده ولی فقیه در گیلان وحدت بین امت اسلام را یک اصل عنوان کرد و گفت: وحدت امت اسلام خاری در گلوی قدرت های سلطه گر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، آیت الله رسول فلاحتی امروز در مراسم آغاز هفته وحدت که در مسجد جامع فاروق اعظم اسالم برگزار شد با تبریک این هفته به تمام مسلمانان به ویژه اهل تسنن و تشیع استان گیلان اظهار داشت: از گذشته مردم تالش اعم از شیعه و سنی در کنار هم زندگی می کردند و وحدت در شهرستان تالش بسیار عالی است.
وی هفته وحدت را آغاز عزت امت اسلام توصیف کرد و با بیان اینکه خداوند در قرآن به پیامبر گرامی اسلام(ص) فرمودند ما تو را مایه رحمت، اخلاق، انسانیت و کرامت برای مردم قرار دادیم، تصریح کرد: پیامبر اسلام(ص) برای همه بشر رحمت است.
امام جمعه رشت محکم بودن در برابر دشمنان و مهربانی بین خود را از ویژگی های پیامبر اسلام(ص) و یاران ایشان دانست و گفت: اگر کسانی بخواهند با دین خدا به مبارزه بپردازند در آن موقع باید با ظلم و طاغوت جنگید.
وی، حرکت جمهوری اسلامی ایران را در راستای پیامبر اسلام(ص) و اولیای الهی عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی در همان مسیری حرکت می کند که پیامبر(ص) برای ادامه حیات اسلام تعلیم دادند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه توحید، پیامبران و اخلاق از مشترکات ادیان الهی است، خاطرنشان کرد: شیعه و سنی مشترکات بسیاری دارند و نماز، قبله و قرآن از مشترکات مسلمانان محسوب می شود.
آیت الله فلاحتی توحید، نبوت و کتاب الهی را اصول بین مسلمانان ذکر کرد و یادآور شد: برخی می خواهند به هم پیوستگی جامعه اسلامی را از بین ببرند اما دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که هرگز هجمه به امت اسلام را به مخیله خود نباید راه دهند.
وی با بیان اینکه هفته وحدت بین امت اسلام نیز یک اصل است، اظهار کرد: وحدت امت اسلام خاری در گلوی قدرت های سلطه گر است.
امام جمعه رشت به ناپختگی مکرون رئیس جمهور فرانسه در مسائل سیاسی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: کاریکاتور موهن نشریه فرانسوی دل ۲ میلیارد مسلمان جهان را جریحه دار کرد.
آیت الله فلاحتی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به جوانان فرانسوی، بیان کرد: تمام انبیای الهی نزد مسلمانان جایگاه قدیسان را دارند.
 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران