پویش پویش پویش بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پویش پویش پویش پویش پویش

پویش "پیامبر مهربانی" در استان مرکزی راه‌اندازی شد

معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه استان مرکزی گفت: پویش و مسابقه "پیامبر مهربانی" در استان مرکزی راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطاع رسانی حج، حامد زمانی با اشاره به فرا رسیدن ایام هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم(ص) اظهار داشت: همزمان با هفته وحدت جهت تکریم و گرامیداشت میلاد پیامبر اکرم(ص) و محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر(ص) توسط کشورهای غربی، مسابقه نقاشی با عنوان پیامبر مهربانی ویژه کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده است.


وی افزود: این مسابقه ویژه کودکان 5 تا 10 سال و نوجوانان 11 تا 15 سال است و علاقه‌مندان می‌توانند تصاویر با کیفیت از نقاشی های خود را به آیدی shmiri@ در پیام رسان "ایتا" ارسال کنند.


معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان مرکزی خاطر نشان کرد: آثار ارسالی در سایت و کانال معاونت تبلیغ استان در معرض نمایش گذاشته می‌شود و به 5 نقاشی که بیشترین بازدید را در کانال داشته باشد و علاوه بر آن 5 نقاشی دیگر که مفهوم زیبایی داشته باشد هدایایی از طرف معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه اهدا می‌شود.


وی اضافه کرد: الگوپذیری مسلمانان از سیره پیامبر مکرم اسلام(ص) اهمیت بالایی دارد؛ امت اسلامی باید با بصیرت و آگاهی کامل و تقویت وحدت و انسجام در جهان اسلام، دسیسه‌های دشمنان اسلام ناب محمدی را خنثی و نقش بر آب کنند و بهترین راهبرد در این حوزه، در راستای مقابله با دسیسه‌های دشمنان، تقویت وحدت اسلامی است.




نظرات کاربران