پویش "پیامبر مهربانی" در استان مرکزی راه‌اندازی شد

معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه استان مرکزی گفت: پویش و مسابقه "پیامبر مهربانی" در استان مرکزی راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطاع رسانی حج، حامد زمانی با اشاره به فرا رسیدن ایام هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم(ص) اظهار داشت: همزمان با هفته وحدت جهت تکریم و گرامیداشت میلاد پیامبر اکرم(ص) و محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر(ص) توسط کشورهای غربی، مسابقه نقاشی با عنوان پیامبر مهربانی ویژه کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده است.


وی افزود: این مسابقه ویژه کودکان 5 تا 10 سال و نوجوانان 11 تا 15 سال است و علاقه‌مندان می‌توانند تصاویر با کیفیت از نقاشی های خود را به آیدی shmiri@ در پیام رسان "ایتا" ارسال کنند.


معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان مرکزی خاطر نشان کرد: آثار ارسالی در سایت و کانال معاونت تبلیغ استان در معرض نمایش گذاشته می‌شود و به 5 نقاشی که بیشترین بازدید را در کانال داشته باشد و علاوه بر آن 5 نقاشی دیگر که مفهوم زیبایی داشته باشد هدایایی از طرف معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه اهدا می‌شود.


وی اضافه کرد: الگوپذیری مسلمانان از سیره پیامبر مکرم اسلام(ص) اهمیت بالایی دارد؛ امت اسلامی باید با بصیرت و آگاهی کامل و تقویت وحدت و انسجام در جهان اسلام، دسیسه‌های دشمنان اسلام ناب محمدی را خنثی و نقش بر آب کنند و بهترین راهبرد در این حوزه، در راستای مقابله با دسیسه‌های دشمنان، تقویت وحدت اسلامی است.




نظرات کاربران