حجت‌الاسلام نجفی‌روحانی مدیری در تراز نظام اسلامی بود حجت‌الاسلام نجفی‌روحانی مدیری در تراز نظام اسلامی بود حجت‌الاسلام نجفی‌روحانی مدیری در تراز نظام اسلامی بود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حجت‌الاسلام نجفی‌روحانی مدیری در تراز نظام اسلامی بود حجت‌الاسلام نجفی‌روحانی مدیری در تراز نظام اسلامی بود حجت‌الاسلام نجفی‌روحانی مدیری در تراز نظام اسلامی بود حجت‌الاسلام نجفی‌روحانی مدیری در تراز نظام اسلامی بود حجت‌الاسلام نجفی‌روحانی مدیری در تراز نظام اسلامی بود

حجت‌الاسلام نجفی‌روحانی مدیری در تراز نظام اسلامی بود

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در پی‌درگذشت مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق پیامی صادر و اعلام کرد که حجت‌الاسلام نجفی‌روحانی مدیری در تراز نظام اسلامی بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در پی‌درگذشت مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق پیامی در همین زمینه صادر و اعلام کرد که حجت‌الاسلام نجفی‌روحانی مدیری در تراز نظام اسلامی بود.


متن پیام بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم


منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا


(سوره اﻷحزاب آیه23)


روح بی قرار خادم دلسوز انقلاب اسلامی و اهل‌بیت عصمت و طهارت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج شیخ نجف نجفی روحانی طاب ثراه در ظهر روز ولادت پیامبر رحمت و صادق آل رسول علیهما السلام آرام و قرار گرفت.


این عالم فرهیخته عمر پر بار خود را در تبین راه نورانی امام راحل عظیم الشان قدس سره در دوران خفقان ستم شاهی به روشنگری مردم شهرهای مختلف استان فارس و پس از پیروزی انقلاب در دفاع مقدس و قوه قضائیه و نهاد نمایندگی در دانشگاه‌ها و در دو دهه اخیر خادم معنوی ضیوف الرحمان و زائران عتبات عالیات سپری کرد.


او در تمام مراحل زندگی پر بار خویش هیچگاه به خود و راحتی کار فکر نمی‌کرد همیشه به انجام وظیفه آن‌هم در تراز نظام اسلامی می‌اندیشید.


سالها راهبری و مدیریت برنامه‌های فرهنگی زائران امام حسین علیه‌السلام را عهده‌دار بود و پیام‌های آن امام شهید و احلی من العسل یارانش را احیاء کرد.


اینجانب ارتحال این عالم عامل را به محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری مدظله و خانواده محترم و فرزندان بزرگوارشان بویژه حجت الاسلام والمسلمین آشیخ مجتبی نجفی روحانی و همه دوستان ایشان خاصه روحانیون مدیران و مداحان حوزه حج و زیارت و نهاد نمایندگی دانشگاه‌ها تسلیت عرض می‌کنم و از خدای بزرگ بر این خادم زائران پیامبر رحمت و اهل‌بیت علیهم صلوات الله فسیح جناتش را خواهانم.


سید عبدالفتاح نواب


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت


| شناسه مطلب: 103350







نظرات کاربران