پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در پی درگذشت حجت‌الاسلام روشن 

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با صدور پیامی درگذشت مسئول سابق دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان لرستان را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی با صدور پیامی درگذشت عالم مبارز مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد مهدی روشن مسئول سابق دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان لرستان را تسلیت گفت.
 متن پیام به این شرح است.
بسم الله الرحمن الرحیم
 الإمامُ علیٌّ علیه السلام .. العُلَماءُ باقونَ ما بَقِیَ الدَّهرُ ، أعیانُهُم مَفقودَةٌ ، و أمثالُهُم فِی القُلوبِ مَوجودَةٌ . (نهج البلاغه حکمت ۱۴۷)


ارتحال روحانی مبارز و مجاهد حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد مهدی روشن "طاب ثراه" موجب تاسف و تاثر فراوان گردید. 
این روحانی عالم و وارسته که از جایگاه والایی نزد مردم استان لرستان بویژه جامعه ولایتمدار خرم‌آباد، سیاسیون و نخبگان آن منطقه برخوردار بود سال‌ها به عنوان مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان لرستان به ضیوف الرحمان خدمت کرد.  وی در طول عمر پر برکت خود با سفرهای فراوان تبلیغی برای روشنگری راه امام راحل عظیم الشان ره و راهنمائی زائران بسیار تلاش کرد.
اینجانب درگذشت این روحانی خدوم را که از اساتید حوزه علمیه کمالیه خرم آباد بود به خانواده محترم، مردم شریف منطقه و شاگردان ایشان تسلیت گفته و برای آن مرحوم رحمت الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل از درگاه ایزدمنان خواستارم.
سید عبدالفتاح نواب
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت




نظرات کاربران