پیام تسلیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به‌مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام نجفی روحانی

حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و حجت الاسلام علی تقوی معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با انتشار پیام هایی جداگانه درگذشت حجت الاسلام والمسلمین استاد نجفی روحانی را تسلیت گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین رستمی ئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با انتشار پیامی درگذشت حجت‌الاسلام نجفی روحانی را تسلیت گفت.


متن این پیام به شرح زیر است:


انا لله و انا الیه راجعون


با خبر شدم حضرت حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی و از همکاران سابق نهاد رهبری در دانشگاه‌ها جان به جان آفرین تسلیم و به دیار باقی شتافتند.


عمر پربار این روحانی مجاهد مشحون از خدمت به دانشگاهیان و زائران خانه خدا و  حضرت سید الشهدا(ع) بود.


این مصیبت را به رهبر معظم انقلاب و خاندان و علاقمندان ایشان تسلیت می‌گویم و برای آن مرحوم غفران الهی و برای خانواده شان صبر جزیل از درگاه احدیت خواستارم.


 


بنابراین گزارش، حجت الاسلام علی تقوی معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها نیز با انتشار پیامی درگذشت حجت الاسلام نجفی روحانی را تسلیت گفت.


متن این پیام به شرح زیر است:


انا لله و انا الیه راجعون
خبر در گذشت حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی، نماینده بعثه‌ی مقام معظم رهبری در کربلای معلی باری از اندوه و غم را در دل اهل فرهنگ و اندیشه و خرد دانشگاهی نشاند.
این روحانی عالم دانشگاهی و وارسته حوزوی سال‌ها در خدمت تبیین و نشر معارف اسلامی در سنگر دانشگاه و جامعه مجاهدت کرد و عمر پربارش سرشار از اوراق زرین خدمت به دانشگاهیان و زائران خانه خدا و  حضرت سیدالشهداء (ع) بود.


اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه به رئیس و همکاران نهاد و اهل علم و اندیشه‌ی‌ حوزه و دانشگاه و خانواده محترم ایشان از خداوند متعال برایش غفران و برای بازماندگان صبر جزیل آرزومندم.




نظرات کاربران