امام جمعه نجف اشرف: شاید این آخرین انتخابات آمریکا قبل از فروپاشی باشد امام جمعه نجف اشرف: شاید این آخرین انتخابات آمریکا قبل از فروپاشی باشد امام جمعه نجف اشرف: شاید این آخرین انتخابات آمریکا قبل از فروپاشی باشد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امام جمعه نجف اشرف: شاید این آخرین انتخابات آمریکا قبل از فروپاشی باشد امام جمعه نجف اشرف: شاید این آخرین انتخابات آمریکا قبل از فروپاشی باشد امام جمعه نجف اشرف: شاید این آخرین انتخابات آمریکا قبل از فروپاشی باشد امام جمعه نجف اشرف: شاید این آخرین انتخابات آمریکا قبل از فروپاشی باشد امام جمعه نجف اشرف: شاید این آخرین انتخابات آمریکا قبل از فروپاشی باشد

امام جمعه نجف اشرف: شاید این آخرین انتخابات آمریکا قبل از فروپاشی باشد

امام جمعه نجف اشرف در خطبه های نماز جمعه با اشاره به انتخابات آمریکا گفت که چهره دروغین دموکراسی غرب بر ملا شده و شاید این انتخابات، آخرین انتخابات آمریکا قبل از فروپاشی باشد.  

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام «سید صدر الدین قپانچی» امام جمعه نجف اشرف در خطبه نماز جمعه روز گذشته ( 16 ابان ماه) خود به فرایند برگزاری انتخابات آمریکا پرداخت و گفت: این انتخابات چهره واقعی دموکراسی غربی را برملا کرد و شاید این آخرین انتخابات آمریکا قبل از فروپاشی و تبدیل شدن آن به دولت های کوچک باشد.
 وی افزود: امروز همه جهان منتظر است که ببنید سرنوشت انتخابات آمریکا به کجا می انجامد. نقاب از چهره دموکراسی دروغین مورد ادعای آنها بعد از تبدیل انتخابات به تهدید و اتهام تقلب برافتاده است.
امام جمعه نجف اشرف خاطرنشان کرد: این همان وضعیت واقعی غرب است که آن را پنهان می کند.
وی افزود: امروز شاهد افول ستاره آمریکا هستیم و چه بسا این آخرین انتخابات قبل از فروپاشی آمریکا و تبدیل آن به مجموعه ای از دولت های کوچک باشد.
خطیب نماز جمعه نجف اشرف خاطرنشان کرد: امروز مطبوعات جهان از گسست و تشتت در جامعه آمریکا سخن می گویند و جهان به سمت رهایی و صلح حتمی حرکت می کند.
انتخابات 2020 میلادی ریاست جمهوری در آمریکا با شمارش آراء از روز چهارشنبه گذشته ، این کشور را دچار التهابات سخت امنیتی و اجتماعی کرده است، بطوری که با اصرار و سماجت ترامپ برای ماندن در کاخ سفید به هر قیمت و ادعای تقلب در بسیاری از ایالت ها در حالی که نتایج آراء تا عصر جمعه به نفع بایدن پیش رفته، پیش بینی ها در خصوص خشونت های خیابانی و حتی درگیری های مسلحانه را در ایالت های مختلف آمریکا قوت بخشیده است.




نظرات کاربران