امام جمعه رشت: آمریکا حقوق ملتش را رعایت نمی کند امام جمعه رشت: آمریکا حقوق ملتش را رعایت نمی کند امام جمعه رشت: آمریکا حقوق ملتش را رعایت نمی کند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امام جمعه رشت: آمریکا حقوق ملتش را رعایت نمی کند امام جمعه رشت: آمریکا حقوق ملتش را رعایت نمی کند امام جمعه رشت: آمریکا حقوق ملتش را رعایت نمی کند امام جمعه رشت: آمریکا حقوق ملتش را رعایت نمی کند امام جمعه رشت: آمریکا حقوق ملتش را رعایت نمی کند

امام جمعه رشت: آمریکا حقوق ملتش را رعایت نمی کند

امام جمعه رشت با اشاره به اذعان هر دو طرف انتخابات در آمریکا به وجود فساد سیستماتیک در این کشور، تصریح کرد: جنگ داخلی و تجزیه مناطق این کشور دور از انتظار نیست.

آیت الله رسول فلاحتی روز جمعه ( 16 آبان ماه) در خطبه های نماز جمعه رشت اظهار داشت: کشوری که داعیه حقوق بشر دارد، خودش حتی حقوق ملتش را رعایت نمی کند و در انتخابات جاری ریاست جمهوری این کشور نیز شاهدیم که هر دو کاندیدا نسبت به نحوه انتخابات معترض و معتقد به تقلب هستند.


وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه انتخابات آمریکا نقشی در رفتار ما ندارد و دولت این کشور به شدت دچار انحطاط سیاسی، اخلاقی و رفتاری است، بیان کرد: آمریکایی که داعیه حقوق بشر را دارد اما حقوق مردم خودش را رعایت نمی کند.


نماینده ولی فقیه در استان گیلان ادامه داد: هم اینک نیز  در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا وحشی ترین عملیات دولت علیه ملت در این کشور در حال شکل گیری است و این امر نشان می هد که آمریکا در شرایط افول قرار دارد و از طرف دیگر انتخابات این کشور هیچ نقشی نیز برای ما ندارد.


وی در ادامه به حمله سایبری رژیم صهیونیستی به یکی از استان های کشور اشاره و اضافه کرد: چندی پیش رژیم غاصب صهیونیستی به یکی از استان های ما حمله سایبری کرد اما به فرمایش مقام معظم رهبری دوره ی بزن و در رو تمام شده و همه قدرتهای سلطه گر فهمیده اند که با ملت ایران نمی توانند به زبان زور حرف بزنند.


امام جمعه رشت بیان کرد: در نقطه مقابل نیز ، جمهوری اسلامی آرام ننشست و جوانان ما دو مرکز رژیم غاصب را تهدید سایبری کردند که این امر باعث شد تا مشکلات و اختلالاتی در حوزه های برق و آب شیرین کن این رژیم غاصب به وجود بیاید.


آیت الله فلاحتی خاطرنشان کرد: هم اینک نیز با درایت و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری، با علم و توان جوانان و به پاس خون شهدا به جایگاهی رسیده ایم که می توانیم با موشک های دوربرد خود دورترین سایت های موشکی دشمنان را مورد هدف قرار دهیم و امروزه ایران اسلامی خواب دشمنان را به کابوس تبدیل کرده است.


 




نظرات کاربران