سریال «ماه و غزل» با موضوع قیام عاشورا ساخته می شود سریال «ماه و غزل» با موضوع قیام عاشورا ساخته می شود سریال «ماه و غزل» با موضوع قیام عاشورا ساخته می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سریال «ماه و غزل» با موضوع قیام عاشورا ساخته می شود سریال «ماه و غزل» با موضوع قیام عاشورا ساخته می شود سریال «ماه و غزل» با موضوع قیام عاشورا ساخته می شود سریال «ماه و غزل» با موضوع قیام عاشورا ساخته می شود سریال «ماه و غزل» با موضوع قیام عاشورا ساخته می شود

سریال «ماه و غزل» با موضوع قیام عاشورا ساخته می شود

سریال «ماه و غزل» به نویسندگی سعید رحمانی به تبعات و نتایج قیام عاشورا و کربلا می پردازد و دو سال بعد از عاشورا و در سال ۶۳ هجری رخ می دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، نویسندگی سریال «ماه و غزل » به قلم سعید رحمانی به پایان رسیده است.


این سریال مناسبتی که برای ماه محرم تدارک دیده شده است، در مراحل تائید و تصویب فیلم نامه و انتخاب کارگردان و تهیه کننده است. 


به گزارش فارس، «ماه و غزل» به تبعات و نتایج قیام عاشورا و کربلا می پردازد و دو سال بعد از عاشورا و در سال ۶۳ هجری رخ می دهد.


قصه این سریال غیرواقعی است اما از رخدادهای واقعی تاریخی عبور کرده است. شخصیت های قصه ماه و غزل هم غیرواقعی هستند و هم واقعی. آنها از میان شخصیت های تاریخی و رخدادهای واقعی تاریخی عبور کرده اند. شخصیت های تخیلی بین این رخدادها حضور دارند و کنش و واکنش هایش را نسبت به رخدادها خواهید دید.


بر پایه این گزارش، سعید رحمانی تا به حال نگارش سریال‌های روز رفتن، سی امین روز، وفا، رسم عاشقی، دریایی‌ها، رستوران خانوادگی، گمگشته و ... را در کارنامه کاری خود داشته است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران