پیام تسلیت شخصیت‌ها و مسئولان مختلف کشوری و استانی در پی درگذشت حجت الاسلام نجفی روحانی
پیام تسلیت شخصیت‌ها و مسئولان مختلف کشوری و استانی در پی درگذشت حجت الاسلام نجفی روحانی
پیام تسلیت شخصیت‌ها و مسئولان مختلف کشوری و استانی در پی درگذشت حجت الاسلام نجفی روحانی
بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پیام تسلیت شخصیت‌ها و مسئولان مختلف کشوری و استانی در پی درگذشت حجت الاسلام نجفی روحانی
پیام تسلیت شخصیت‌ها و مسئولان مختلف کشوری و استانی در پی درگذشت حجت الاسلام نجفی روحانی
پیام تسلیت شخصیت‌ها و مسئولان مختلف کشوری و استانی در پی درگذشت حجت الاسلام نجفی روحانی
پیام تسلیت شخصیت‌ها و مسئولان مختلف کشوری و استانی در پی درگذشت حجت الاسلام نجفی روحانی
پیام تسلیت شخصیت‌ها و مسئولان مختلف کشوری و استانی در پی درگذشت حجت الاسلام نجفی روحانی

پیام تسلیت شخصیت‌ها و مسئولان مختلف کشوری و استانی در پی درگذشت حجت الاسلام نجفی روحانی

شخصیت‌ها و مسئولان مختلف کشوری از حوزه علمیه و برخی استانداران و مسئولان دانشگاهی با صدور پیام‌های جداگانه درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی را تسلیت گفتند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، استاندار استان یزد، مدیر حوزه علمیه استان یزد، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان مازندران، رئیس پژوهشکده حج و زیارت، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان هر یک به صورت جداگانه‌ای با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عتبات عالیات را تسلیت گفتند.


پیام تسلیت دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)  


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با صدور پیامی درگذشت «حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی» نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق را تسلیت گفت.


 ـ آیت الله «رضا رمضانی» با صدور پیامی، درگذشت حجت الاسلام و المسلمین «نجف نجفی روحانی» نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق، را تسلیت گفت و نوشت:  درگذشت دوست گرامی، برادر عزیز، یار دیرین و روحانی خدوم «حضرت حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی» نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق، مایه تأثر و تأسف فراوان گردید.این فقید سعید، سالیان متمادی در عرصه‌های مختلف اجتماعی و دینی و نیز در عرصه‌های علمی و دانشگاهی، برای مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت کرد.همچنین تلاش‌های ایشان برای خدمت به زائران حرمین شریفین و عتبات عالیات، دستگیر او در پیشگاه الهی خواهد بود.


اینجانب این مصیبت جبران‌ناپذیر را به بیت شریف و علاقمندان آن روحانی متقی و متعهد و نیز به نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت و همکاران ایشان تسلیت عرض می‌نمایم.از خداوند متعال می‌خواهم که روح این عزیز را با موالیانش (علیهم‌السلام) محشور کند و به همه بازماندگان صبر و سلوان عطا فرماید.


پیام تسلیت رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه


حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی رئیس مرکز خدمات در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کشور عراق را تسلیت گفت و اظهار کرد:  خبر رحلت حجت‌الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی رحمت الله علیه، مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کشور عراق موجب تأثر و تأسف گردید.
زحمات این روحانی فرهیخته در خدمتگزاری به زائران حرمین شریفین و عتبات عالیات ماندگار خواهد ماند. این ضایعه را به محضر رهبر معظم انقلاب، حوزه‌های علمیه و به‌ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت گفته، رحمت و مغفرت واسعه حق را برای ایشان مسئلت می‌کنم.


 پیام تسلیت رئیس پژوهشکده حج و زیارت


دکتر علی اکبر ضیائی، رئیس پژوهشکده حج و زیارت در پی‌ درگذشت مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق پیامی در همین زمینه صادر کردند.


متن پیام ایشان بدین شرح است:


درگذشت ملکوتی دانشمند معظم حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی مایه تأثر و تألم اینجانب گردید و این مصیبت بزرگ را به خانواده معزز ایشان به ویژه فرزند برومند ایشان و حضرت ولی عصر (عج) و نائب برحقش امام خامنه‌ای (دام عزه) و نماینده محترم ولی فقیه (زید توفیقه) تسلیت عرض می‌کنم، و از خداوند متعال پیوستن این عاشق اهل بیت (ع) را به خاندان مطهر رسول اکرم (ص) را خواستارم.


 تسلیت مدیر حوزه علمیه استان یزد


حجت الاسلام محمد شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد به مناسبت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی پیام تسلیت صادر و اظهار کرد: ارتحال روحانی جلیل القدر حضرت حجت الاسلام و المسلمین نجف نجفی روحانی که سال ها به زائران ایرانی در عراق و مدینه خدمت کرد، موجب تأسف گردید.اینجانب ضمن عرض تسلیت به بیت معظم له و دوستان و نزدیکان آن مرحوم، از درگاه خداوند  منان برای آن فقید سعید، غفران و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر را مسئلت می نمایم.


 پیام تسلیت استاندار یزد


محمدعلی طالبی استاندار یزد در پیامی درگذشت عالم گرانقدر حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی را تسلیت گفت و اظهار کرد: خبر ارتحال عالم گرانقدر حضرت حجت الاسلام والمسلمین نجفی نجفی روحانی واصل و موجب تاثر و تالم اینجانب گردید.


آن فقید سعید سرمایه گرانبهای عمر پر برکت و شریف خویش را همواره در مسیر نشر حقایق نورانی قرآن کریم و معارف اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام سپری کرد و سال‌ها به عنوان نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره و سپس در عراق تمام هم و غم خود را به خدمت‌رسانی به زائران مدینه الحرام و عتبات عالیات مصروف داشت و در این راه الهی از هیچ کوششی فروگذار نکرد.


اینجانب ضایعه ارتحال آن عزیز سفر کرده را به بیت مکرم آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان گرامی صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم. حضرت دوست ‌آن مرحوم را با اولیاالله در بهشت برین مانوس و محشور گرداند.


پیام تسلیت مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان مازندران


حجت الاسلام دکتر سید حسین حسینی کارنامی مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان مازندران درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی روحانی را تسلیت گفت و نوشت: رحلت عالم خدوم و مخلص، حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا نجفی روحانی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عتبات عالیات موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.آن روحانی مخلص در کسوت مسؤل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و نیز نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حرمین شریفین و عتبات عالیات، سالیان متمادی با تلاش فراوان و با اخلاص برای اعتلای فرهنگ دینی و ارتقاء معنویت در جامعه علمی و دانشگاهی کشور و به نسل جوان و ضیوف الرحمان و زائران فرهیخته در بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه، مدینه منوره و نجف اشرف خدمات شایسته ای ارائه کرده و با کارنامه‌ی درخشان به جوار رحمت الهی سفر کرد.اینجانب مصیبت رحلت آن عالم خدوم و مخلص را به امام عصر (عج) و مقام معظم رهبری تسلیت عرض می نمایم و از درگاه الهی مسالت می نماییم که روح آن مرد بزرگ را غریق رحمت و مغفرت نماید و با محمد و آل محمد (ع) محشور فرماید.


پیام تسلیت رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان


حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی روحانی را تسلیت گفت و اظهار کرد: خبر عروج ملکوتی فاضل گرانمایه و خادم آستان مقدس اهل بیت عصمت و طهارت – علیهم السلام – مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی - رحمةالله‌علیه - موجب تأسف و تأثر فراوان گردید، کارنامه‌ی درخشان این عالم خستگی‌ناپذیر در عرصه های مختلف فکری – فرهنگی و به خصوص در خدمت به نسل جوان و زائران فرهیخته عمره و عتبات دانشگاهیان، چه در کسوت مسئولیت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و چه در نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حرمین شریفین و عتبات عالیات در سالیان متمادی، بیانگر اخلاص و روح بلند آن مرحوم در تلاش برای اعتلای فرهنگ دینی و ارتقاء معنویت در جامعه علمی و دانشگاهی کشور بود. این ضایعه اسف بارکه پس از تحمل حدود یک ماه عوارض ناشی از بیماری سخت و دردناک واقع شده است مایه تألم همه دوستان و ارادتمندان ایشان است که به خدمات با ارزش وی به زائران بیت الله الحرام و مدینه منوره و نیز عتبات عالیات آشنا هستند.


اینجانب مصیبت درگذشت این خادم مخلص و عاشق اهل بیت (ع) را به خاندان مکرم و همه ارادتمندان ایشان ، به ویژه صدیق ارجمند حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا مجتبی نجفی روحانی تسلیت می گویم و رحمت و مغفرت الهی و علو درجات ایشان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.


پیام تسلیت دفتر نمایندگی بعثه رهبری در استان آذربایجان شرقی


حجت‌الاسلام محمدباقر ایران نژاد، مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در استان آذربایجان شرقی با صدور پیامی اظهار کرد: درگذشت عالم پارسا حضرت حجه الاسلام والمسلمین حاج آقای نجف نجفی، موجب تاثر و تالم فراوان شد. این عالم فرهیخته سالیان متمادی عمر گرانمایه  خود رابه عنوان نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره در جوار نبی مکرم اسلام ودر کربلای معلا در کنار قبر مطهر امام حسین(ع) در خدمت رسانی به زائرین تلاش کردند و در دیگر عرصه‌های سیاسی و فرهنگی کشور، خدمات ارزنده‌ای از خود باقی گذاشت.


اینجانب این ضایعه را به نماینده محترم ولی فقیه سرپرست حجاج ایرانی و به همه علاقه‌مندان و به ویژه بیت مکرم ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای آن مرحوم، علو درجات و همجواری با ائمه اطهار و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.


پیام تسلیت مسئو دفتر نمایندگی بعثه در خراسان شمالی


حجت‌الاسلام ابوالفضلی  مسئول دفتر نمایندگی بعثه خراسان شمالی با صدور پیامی نوشت: ارتحال نابهنگام حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای نجفی باعث غم و اندوه گشت  که این عالم ربانی منشا خدمات در مدینه منوره و کربلای معلی بود و هیچ وقت از ذهن ها نخواهند رفت فلذا این مصیبت وارده را به بیت مکرم و همکاران بعثه تسلیت عرض میکنیم و برای آن مرحوم علو درجات از خداوند تبارک و تعالی و برای بازماندگان طلب صبر و اجر داریم .


پیام تسلیت دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان اصفهان


همچنین حجت‌الاسلام مهدی گرجی  مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان اصفهان با صدور پیامی اعلام کرد: خبر ارتحال حضرت حجه الاسلام والمسلمین آقای حاج نجف نجفی روحانی (رضوان الله علیه) موجب تأثر و تأسف فراوان گردید. آن بزرگوار سالیان متمادی از عمر شریفشان را در راه ترویج معارف ائمه هدی علیهم السلام و خدمت به ضیوف الرحمن و زائران اعتاب مقدسه صرف نمودند و به حق از خدمتگزاران صادق دین و مذهب بودند. اینجانب ضایعه فقدان آن عالم جلیل القدر را به فرزندان و دیگر بستگان محترمشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن فقید سعید علو درجات و برای همه بازماندگان صبر جمیل و أجر جزیل مسألت دارم.


پیام تسلیت مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان اردبیل


همچنین حجت‌الاسلام بیدار  مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان اردبیل با صدور پیامی اظهار کرد: عروج ملکوتی حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای نجفی روحانی را خدمت همه همکاران محترم بالاخص به خانواده معظم این عزیز سفر کرده تسلیت و تعزیت عرض می کنم.  ان شاءالله به برکت ولادت باسعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت امام صادق علیه السلام مورد عفو و آمرزش الهی قرار گرفته و در جنت الاعلی میهمان این بزرگواران قرار گیرند.


پیام تسلیت مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان خوزستان


همچنین حجت‌الاسلام سیدابوالحسن حسن زاده مسئول دفترنمایندگی بعثه مقام معظم رهبری استان خوزستان با صدور پیامی اظهار کرد:  درگذشت عالم بزرگوار و خادم صادق حجه الاسلام والمسلمین آقای شیخ نجف نجفی روحانی را که سالیان طولانی در ریاست بعثه مقام معظم رهبری مدینه منوره و عتبات عالیات به خدمتگذاری حجاج و زائرین استغال داشت ،محضر سرور مکرم حجه الاسلام والمسلمین آقای نواب نماینده معظم ولی فقیه در حج و زیارت و خانواده مکرم و معزز نجفی و همکاران گرامی در حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری تسلیت و تعزیت عرض کرده ،برای آن مرحوم مغفور از خداوند سبحان رحمت و مغفرت و رضوان و برای خانواده گرامی ایشان و همه بزرگواران اجر و صبر مسالت داریم.


پیام تسلیت مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان گلستان


همچنین مسئول دفترنمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان گلستان با صدور پیامی نوشت: درگذشت عالم با اخلاق خادم با اخلاص اهل بیت عصمت و طهارت حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا نجفی روحانی (رضوان الله تعالی علیه) موجب تالم و تاسف فراوان گردید .یاد تلاشهای شبانه روزی ،یاد صفا و محبت ،یاد چهره خندان ایشان همیشه در اذهان ما باقی خواهد ماند . رحلت این مجاهد خستگی ناپذیر در روز ولادت نبی مکرم اسلام نشانه قبولی و اجر خدمات صادقانه ایشان در جوار حرم شریف نبوی به زائران رسول الله الاکرم بوده است.


زائران عتبات عالیات نیز در سالهای گذشته خدمات و زحمات ایشان را در تعظیم شعائر حسینی همیشه به یاد خواهند داشت . این مصیبت را به حوزه های علمیه، نماینده معزز ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی و مجموعه همکاران بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت مخصوصا فرزند گرانقدر ایشان حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ مجتبی نجفی روحانی تسلیت و تعزیت عرض مینمایم . ان شاء الله در عالم بقاء نیز همنشین و همجوار ائمه معصومین علیهم صلوات الله اجمعین باشند.


پیام تسلیت دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان خراسان جنوبی


همچنین دفترنمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان خراسان جنوبی با صدور پیامی اظهار کرد: ارتحال جانسوز و ناگهانی رکنی از تلاش گران عرصه فرهنگی وزیارت حضرت حجه الاسلام نجفی ره را به نماینده ولی فقیه درحج وزیارت و خانواده آن فقید خاصه حجه الاسلام نجفی آقازاده همکاران ودوستان تسلیت عرض نموده وازدرگاه الهی برای آن سفرکرده رحمت وغفران وبرای مصیبت زده گان صبر واجر تقاضامندم.


پیام تسلیت دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان خراسان رضوی


همچنین دفترنمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان خراسان رضوی با صدور پیامی اعلام کرد: درگذشت عالم مخلص، خادم زائرین بیت الله الحرام و نبی مکرم اسلام و خادم زائرین اهل بیت در اعتاب مقدسه مرحوم حجه الاسلام والمسلمین نجفی روحانی نماینده محترم بعثه مقام معظم رهبری درعربستان و کشور عراق ، همه روحانیون کاروان ها را دربهت و غم فرو برد.


ولایتمداری ،مردم داری، صبر و حوصله، دلسوزی ، شیوائی سخن وتسلط به احکام از ویژگیهای ارزشمند این روحانی خدوم بود. درگذشت این عالم ربانی را به نماینده محترم ولی فقیه  و بیت آن مرحوم و همه همکاران تسلیت می‌گوئیم.




نظرات کاربران