تصاویر جدید از پروژه صحن حضرت فاطمه (س) تصاویر جدید از پروژه صحن حضرت فاطمه (س) تصاویر جدید از پروژه صحن حضرت فاطمه (س) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تصاویر جدید از پروژه صحن حضرت فاطمه (س) تصاویر جدید از پروژه صحن حضرت فاطمه (س) تصاویر جدید از پروژه صحن حضرت فاطمه (س) تصاویر جدید از پروژه صحن حضرت فاطمه (س) تصاویر جدید از پروژه صحن حضرت فاطمه (س)

تصاویر جدید از پروژه صحن حضرت فاطمه (س)

مراحل نهایی پروژه صحن حضرت فاطمه (س) از سر گرفته شده است. بخش های مختلفی از پروژه از قبیل آجرکاری وکاشیکاری دیوارها و گنبدها ، احداث حوض و فواره و مراحل سنگ کاری کف ، برق کاری و نورپردازی در اماکن مختلف پروژه همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مراحل نهایی پروژه صحن حضرت فاطمه زهرا (س) در آستان علوی از سرگرفته شده است.


مهندس محمد عبد الکریم از مهندسان ناظر بر این پروژه و از نیروهای بخش مهندسی حرم مطهر با اعلام این خبر گفت: بخش های مختلفی از پروژه از قبیل آجرکاری و کاشیکاری دیوارها و گنبدها و نصب درب های ورودی اصلی در ضلع شمالی و جنوبی پروژه از سر گرفته شده و نصب کتیبه های قرآنی و کاشیکاری در رواق ها و فضای صحن ادامه دارد.


محمد عبد الکریم افزود: احداث حوض و فواره در داخل رواق های بزرگ و در فضای عبادتی صحن و  مراحل سنگ کاری کف ، برق کاری و نورپردازی و سایر مراحل برق رسانی در اماکن مختلف پروژه همچنان ادامه دارد.


گفتنی است صحن حضرت فاطمه زهرا (س) در حرم مطهر علوی بزرگترین پروژه توسعه فضای عبادتی و زیارتی در تاریخ عتبات عالیات به شمار می رود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران