«شاخص‌های مکتب سردار سلیمانی»، اثری بر مبنای تفکرات حاج قاسم «شاخص‌های مکتب سردار سلیمانی»، اثری بر مبنای تفکرات حاج قاسم «شاخص‌های مکتب سردار سلیمانی»، اثری بر مبنای تفکرات حاج قاسم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
«شاخص‌های مکتب سردار سلیمانی»، اثری بر مبنای تفکرات حاج قاسم «شاخص‌های مکتب سردار سلیمانی»، اثری بر مبنای تفکرات حاج قاسم «شاخص‌های مکتب سردار سلیمانی»، اثری بر مبنای تفکرات حاج قاسم «شاخص‌های مکتب سردار سلیمانی»، اثری بر مبنای تفکرات حاج قاسم «شاخص‌های مکتب سردار سلیمانی»، اثری بر مبنای تفکرات حاج قاسم

«شاخص‌های مکتب سردار سلیمانی»، اثری بر مبنای تفکرات حاج قاسم

کتاب «شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی» که بر مبنای سخنان و خاطرات سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نوشته شده، اثری جامع و مستند از خصوصیات مکتب و تفکرات این شهید است و از سوی انتشارات «خط مقدم» منتشر شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج،‌ حجت‌الاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران نویسنده کتاب «شاخص های مکتب شهید سلیمانی» و نیز هم ‌رزم و دوست نزدیک و صمیمی حاج قاسم تلاش کرده است این اثر را بر مبنای سخنان، خاطرات و تفکرات شهید سلیمانی تحریر کند.


در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: «برای تبیین مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی باید اول مکتب اسلام را بشناسیم. پس از آن، سراغ تشریح مکتب پیامبر(ص) و اولیای الهی برویم و مکتب حضرت سیدالشهدا(ع) را دقیق و عمیق بشناسیم. آن زمان است که مکتب امام خمینی(ره) نمود پیدا می‌کند. با شناخت مکتب خمینی کبیر، شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی نیز شناخته شده است.


ما در این کتاب کوشیده‌ایم پس از اشاره‌ای کلی به مکتب اسلام ناب محمدی(ص) و به مکتب امام حسین(ع)، شاخص‌های مکتب امام خمینی (ره) را بیان کنیم و ضمن تبیین هر شاخص از مکتب امام بزرگوارمان، شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی را با مکتب امام خمینی(ره) تطبیق دهیم.


شایان ذکر اینکه شاخص‌هایی که نوشته‌ایم و می‌خوانید، فقط شماری از شاخص‌های مکتب سلیمانی و اهم آن‌هاست؛ زیرا تبیین همه‌ شاخص‌ها شدنی نیست و از حوصله‌ خواننده هم خارج است. در تبیین شاخص‌ها، از سخنان سردار شهید سلیمانی بهره برده و البته نگاه دیگران را به نگاه شهید ضمیمه کرده‌ایم تا کتابی خواندنی‌تر در دست مخاطبان باز شده باشد.»


انتشارات «خط مقدم» این کتاب را روانه بازار نشر کرده است.


روز جمعه ۱۳ دی‌ سال ۱۳۹۸ سردار سلیمانی ، ابومهدی المهندس فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی در حمله بالگردهای آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.


این حمله به دستور مستقیم رییس جمهوری ایالات متحده صورت گرفت.




نظرات کاربران